22.09.2010

V Praze se dnes otevře čtvrtá franchisová restaurace The Pub

Restaurace bez výčepního se osvědčily. Originalita nápadu The PUB spočívá v tom, že hosté si v pivních barech zcela sami čepují pivo.

Franšízový koncept The PUB se rozjíždí velmi progresivně. Za poměrně krátkou dobu se podařilo otevřít již 11 provozoven, z toho 9 franšízových. Namířeno mají i do zahraniční.

Jen v Praze je to již čtvrtá restaurace tohoto franšízového řetězce. Slavnostně se otevře právě dnes nedaleko Dejvického náměstí tzv. „Kulaťáku“.

V restaurace je možné najednou posadit až 130 osob, další místa jsou u baru. Součástí je nekuřácký salonek pro 60 osob. Jídelní lístek kopíruje solidní nabídku řetězce, od pondělí do pátku nabízí cenově výhodné polední menu.

„The PUB Jukebox, náš nový produkt, umožní zákazníkům z dotykových panelů na stolech objednávat oblíbené písničky z velmi široké databáze. Je to nová vychytávka, kterou si zákazníci velmi rychle oblíbili,“ říká spolumajitel firmy Martin Šampalík.

The PUB je „vymazlená“ hospoda a ideální místo na rodinnou oslavu i firemní párty. Originalita nápadu The PUB spočívá v tom, že hosté si v pivních barech zcela sami čepují pivo (v tomto případě Pilsner Urquell) přímo na stole, kde jsou umístěna výčepní zařízení. Díky nejmodernější technologii tak koncept přináší zákazníkům zcela nevšední zážitek, zábavu a nové způsoby komunikace spočívající v propojení provozoven, pivních hrách na velkoplošných projekcích a dalších multimediálních formách zábavy.

Podrobnosti k franšízovému systému najdete v našem Katalogu franšíz.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank