V Praze se dnes otevře čtvrtá franchisová restaurace The Pub
Franšízový koncept The PUB se rozjíždí velmi progresivně. Za poměrně krátkou dobu se podařilo otevřít již 11 provozoven, z toho 9 franšízových. Namířeno mají i do zahraniční.
Jen v Praze je to již čtvrtá restaurace tohoto franšízového řetězce. Slavnostně se otevře právě dnes nedaleko Dejvického náměstí tzv. „Kulaťáku“.
V restaurace je možné najednou posadit až 130 osob, další místa jsou u baru. Součástí je nekuřácký salonek pro 60 osob. Jídelní lístek kopíruje solidní nabídku řetězce, od pondělí do pátku nabízí cenově výhodné polední menu.
„The PUB Jukebox, náš nový produkt, umožní zákazníkům z dotykových panelů na stolech objednávat oblíbené písničky z velmi široké databáze. Je to nová vychytávka, kterou si zákazníci velmi rychle oblíbili,“ říká spolumajitel firmy Martin Šampalík.
The PUB je „vymazlená“ hospoda a ideální místo na rodinnou oslavu i firemní párty. Originalita nápadu The PUB spočívá v tom, že hosté si v pivních barech zcela sami čepují pivo (v tomto případě Pilsner Urquell) přímo na stole, kde jsou umístěna výčepní zařízení. Díky nejmodernější technologii tak koncept přináší zákazníkům zcela nevšední zážitek, zábavu a nové způsoby komunikace spočívající v propojení provozoven, pivních hrách na velkoplošných projekcích a dalších multimediálních formách zábavy.
Podrobnosti k franšízovému systému najdete v našem Katalogu franšíz.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...