11.10.2010

Galerie Harfa startuje

Jediné letos dokončené obchodní centrum v Praze se otevře za pár dní, poslední volné obchodní prostory jsou ještě k dispozici. Nová příležitost pro franšízanty.

V těsném sousedství O2 areny v pražských Vysočanech se již 11. listopadu otevře veřejnosti Galerie Harfa. Toto regionální obchodní centrum bude v některých ohledech zcela výjimečné. Jedním ze zajímavých rysů je unikátní propojení s O2 arenou, patřící mezi nejmodernější komplexy tohoto typu v Evropě. Jedinečnost Galerie Harfa spočívá také ve využití její střešní terasy, kde vyroste zelený park s atrakcemi pro celou rodinu. Návštěvníci se mohou těšit na Dinopark, dětské hřiště, audiovizuální a hudební atrakce, trhy a v neposlední řadě na ledovou plochu. Centrum nabídne celkem 49 000 m2 obchodních a zábavních ploch na třech podlažích.

V letošním roce je Galerie Harfa jediným obchodním centrem, které se v hlavním městě otevře veřejnosti.

Galerie Harfa nabídne návštěvníkům nejen 180 obchodů se značkovou módou a sportovními potřebami, supermarket, restaurace, kavárny a další služby, ale také fitness a wellness centrum s bazénem. „V současné době dosahuje pronajatost obchodních ploch 90 %,“ říká Martin Macháč, ředitel manažerské společnosti Marylance Property Management, která pro developera zajišťuje mimo jiné pronájmy, marketing a technickou správu projektu. „Mix nájemců je přitom nastaven tak, aby nabídl renomované značky, ale také značky nové, které návštěvníci v jiných nákupních centrech nenajdou,"dodává Mácháč.

Nájemcem, který poprvé vstoupí na český trh právě v Galerii Harfa, je například Cacao Sampaka, španělský franšízový koncept první čokoládovny nebo PURE Fitness. Jedná se o mezinárodní síť fitness a wellness center prvotřídní kvality, která díky zaměření na široké portfolio zákazníků a zajímavým speciálním programům zaujímá dominantní postavení na sousedním polském trhu.

Čím se chce Galerie Harfa odlišit od jiných obchodních center?

Nabídkou volnočasových aktivit, lidé chtějí více, než jen nakupovat. Hlavně proto,že zejména víkendové nakupování je rodinná záležitost, proto by ve svém obchodním centru měl každý člen rodiny najít, to co potřebuje. „Obchodní centra ve světě prošla určitým vývojem a stejný trend můžeme sledovat i v České republice. Nejde už jenom o to, aby zákazník v obchodním centru našel své oblíbené značky, široké spektrum služeb a prodejnu potravin. To zákazník 21. století považuje za standard. Obchodní centrum mu dnes musí nabídnout něco navíc a přesně tímto směrem se ubírá Galerie Harfa,“ uvedl Tamir Winterstein, generální ředitel developerské skupiny Lighthouse Group.

V létě příštího roku budou navíc dokončeny dvě desetipodlažní věže s 20 000 m2 kancelářských ploch. V následujících letech se multifunkční komplex rozšíří o další kanceláře a hotel s kongresovým centrem.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

4

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank