29.10.2010

VEKRA nabízí nový koncept partnerské spolupráce

1. prodejna byla otevřena ve Frýdku Místku, prostor na trhu je pro desítky partnerů po celé České repbulice. Cílem je pokrýt všechna okresní města a města nad 15 tisíc obyvatel.

VEKRA, nejsilnější domácí značka otvorových výplní, nabízí nový koncept spolupráce s obchodními partnery. Jde o tzv. VEKRA partnerství, které je založeno na principu franšízy. Partnerovi je poskytnuto zázemí velké a stabilní firmy včetně marketingové a technické podpory. První obchodní zastoupení tohoto typu bylo nově otevřeno ve Frýdku-Místku.

V současné době jsou produkty značky VEKRA nabízeny ve více než 70 obchodních zastoupeních po celé České republice.

Koncept partnerství je jedním ze způsobů spolupráce, které tato značka nabízí, založený na principu franšízy. Partner tak získá výhodu a možnost spojení se silnou a zavedenou značkou, přístup k jejímu know-how a je mu zajištěna maximální marketingová podpora v podobě propagačních materiálů a kampaní s celorepublikovým záběrem. Jeho prodejna je vybavena kompletním sortimentem výrobků značky VEKRA a obdrží plnou podporu při zřízení nového obchodního zastoupení i v podobě jednorázového finančního balíčku.

Ve firemní hierarchii hlídá úspěch a potřeby jednotlivých partnerů regionální ředitel, ten zajišťuje rozvoj a vzdělávání partnera s následnou certifikací, je odpovědný za zavádění a realizaci konceptu VEKRA partnerství společně s partnerem a je kontaktní osobou za společnost Window Holding. Při řešení technicky složitějších zakázek včetně plnění požadavků na výrobu a montáž je navíc k dispozici i obchodně technický poradce společnosti.

„Kritéria při výběru potenciálního partnera jsou minimálně jeden rok zkušeností s prodejem otvorových výplní, živnostenské oprávnění či registrace právního subjektu, znalost trhu se stavebními výplněmi v daném regionu a samozřejmě obchodní talent,“ říká Miroslav Filip, ředitel externí obchodní sítě společnosti Window Holding. „První prodejna založená na novém konceptu byla právě otevřena ve Frýdku-Místku. V současné době jednáme s několika dalšími kandidáty, cílem je pokrýt všechna okresní města a města nad 15 tisíc obyvatel. Nutno poznamenat, že zájem o tuto formu spolupráce je značný,“ dodává Miroslav Filip.

Rozloha prodejny ve Frýdku-Místku v Havlíčkově ulici činí přibližně 50 m2. Zákazníci si zde mohou vybírat z pestrého sortimentu oken, dveří a balkonových sestav včetně příslušenství. Pro praktické vyzkoušení je zde řada vzorků a s výběrem vhodných produktů návštěvníkům poradí odborný konzultant.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank