V Polsku provozuje Ruck Zuck na 114 provozoven založených na principu franchisingu.
Čtvrtek
09.12.2010
Aby člověka podnikání naplňovalo, měl by si vybrat obor činnosti „od srdce“. Pro kutily, ale nejen pro ně, je tu RuckZuck.
 

RuckZuck je jednou z největších specializovaných sítí na evropském trhu diskontních prodejen se sortimentem podlah, dveří a příslušenství. Prostřednictvím franchisových i vlastních prodejen nabízí široký výběr z laminátových a dřevěných podlah, lišt, soklů, podkladových materiálů, dveří, zárubní a dalších potřeb. Součástí je také kompletní servis pro zákazníky od odborného poradenství, přes doručení zboží přímo k zákazníkovi až po profesionální instalaci zakoupených výrobků.

Společnost podniká zejména v zemích Východní Evropy - Slovensko, Maďarsko, Ukrajina, Rusko, Bělorusko, Litva, Lotyšsko, Estonsko - provozuje v nich 65 vlastních prodejen. Svoji 1. vlastní prodejnu otevřela také v Ostravě. V Polsku je všech jejích 114 provozoven založených na principu franchisingu.

Marlena Piecuch, manažerka exportu RuckZuck, vysvětluje výhody partnerství: „Tím, že se stanete naším franchisantem, získáte členství v dynamicky rostoucí síti diskontních řetězců, marketingovou a finanční podporu, přizpůsobení prodejního místa firemním standardům jako je označení budovy, výstavní expozice a vymalování fasády i interiéru.“ Součástí podpory pro začínající franchisanty je také reklamní balíček, který zahrnuje například jednotný firemní oděv, letáky, vizitky, hlavičkové papíry, katalogy a jiné.

Potřebnou počáteční investici na straně franchisantů tvoří náklady na přizpůsobení prodejny do standardů sítě a licenční poplatek ve výši 2 % maloobchodního obratu. „Naším partnerem se může stát každý, kdo má aspoň nějaké zkušenosti v obchodě, provozovnu na frekventovaném místě s možností parkování a vlastní finanční prostředky. Současně očekáváme angažovanost v prodeji,“ upřesňuje požadavky kladené při výběru franchisantů Marlena Piecuch.

Více informací získáte níže v katalogu franšíz.