Kamenná prodejna bude vždy prioritou
Carré Blanc působí na českém trhu něco málo přes rok. Jakých úspěchů dosáhla?
První franchisovou prodejnu jsme otvírali v listopadu 2009, v pražských Letňanech. Zatím není možné srovnávat prodejní výsledky a dělat závěry. Značku teprve zavádíme, ale pozitivních výsledků už například dosáhla tím, že si získala stálé zákazníky, kteří se k nám vracejí.
Jaké novinky jste během prvního roku zavedli?
V červnu jsme zahájili prodej produktů přes e-shop. Došlo k tomu tak, že se naši mimopražští zákazníci ptali po možnosti nakupování přes internet. Vyšli jsme jim tedy vstříc a zprovoznili e-shop. Překvapilo nás, že si přes něj objednávají také lidé bydlící v Praze. Už jsou zvyklí na to, že si vyberou zboží z tepla domova. Buď přes něj nakupují přímo, nebo ho používají jako katalog, ve kterém si vyhlédnou požadované zboží a to si pak zakoupí u nás na prodejně v Letňanech. I přes úspěchy e-shopu pro nás vždy budou prioritou kamenné prodejny, a proto do budoucna plánujeme otevřít další franchisové pobočky. V horizontu 5 let tak očekáváme zprovoznění 3 obchodů v Praze a několika dalších ve velkých městech ČR.
Co franchisantům nabízíte a co od nich očekáváte?
Kromě zázemí silné značky, know-how, marketingové podpory a propagace jim poradíme například při výběru kolekcí, vzorů a produktů pro český trh. Design prodejny jim navrhne francouzský architekt a také budou mít možnost se 2x ročně osobně zúčastnit prezentace kolekcí ve Francii. Na druhou stranu franchisanti musí počítat s počáteční investicí 12.000 EUR za licenční poplatek, 400 až 600 EUR na 1 m2 při prvním vybavení prodejny a přibližně 40.000 EUR na první závoz zboží.
PŘEČTI ČLÁNKY
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Stavební společnost Easy Homes působí na trhu 10 let. Aktuálně hledá partnery, kteří by zajistili realizaci zakázek v některých regionech.
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
Jak uspořit za teplo, otázka, která zejména letošní zimu trápila řadu lidí nejen v Česku. Byla to však i šance na úspěch franšízantů konceptu Maxeco.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář