29.12.2010

Lidé chtějí žít zdravěji

Mangaloo freshbar nabízí čerstvé ovocné a zeleninové šťávy a ovocné koktejly. Současně s tím se rozrůstá pomocí franchisingu.

Za svůj podnikatelský nápad získal řetězec Mangaloo v roce 2010 první místo v soutěži Vodafone Firma roku v Praze. Poté, co se její majitelé vrátili z cest po Austrálii, rozhodli se v roce 2006 založit svůj první freshbar. Dnes mají 8 poboček po Praze a 1 obchod v Pardubicích a Hradci Králové. Budoucnost a expanzi firmy vidí v poskytování franchisových licencí.

Na českém franšízovém trhu působí další freshbary například BJuicy, Frutisimo, Mr. Clou a Revive juice bars.

Svůj nápad majitelé nejprve vyzkoušeli na open air festivalu v Trutnově. Když bylo zřejmé, že je o čerstvé nápoje zájem i mezi rockery, začali obcházet pražská obchodní centra a ucházet se o pronájem prostor. Nabídku ovocných a zeleninových šťáv a koktejlů postupně rozšířili o saláty, ovocné dezerty a cateringovou službu.

Zaměstnanci baru vyrábějí šťávy z jakéhokoli ovoce a zeleniny přímo před zraky konzumentů. „Zkoušeli jsme lisovat i česnek, pít se to však nedalo. Mohu však doporučit šťávu z celeru s pomerančem a hruškou,“ doporučuje jeden z koktejlů jednatel a spolumajitel firmy Michal Kreuter.

Mangaloo je český řetězec freshbarů nabízející franchisantům uplatnění ve výrobě a prodeji čerstvých ovocných a zeleninových šťáv a ovocných koktejlů na objednávku, přímo před očima zákazníka. Vstupní poplatek činí 90.000 Kč a počáteční investice dosahuje jednoho milionu korun.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank