07.01.2011

Luxusní franšíza

Wittchen - mezinárodní síť obchodů s luxusními koženými výrobky míří do Čech a hledá master-franchisanta pro ČR.

Značka Wittchen byla založena v Polsku v roce 1990. Během let 1990 – 2000 vytvořila vlastní kolekci kožených produktů jako například peněženek, aktovek, kabelek, rukavic, bot a tašek. Nabídka je určena pro náročné zákazníky, kteří ocení kvalitu materiálů, styl a design. Všechny výrobky nesoucí značku Wittchen jsou vyráběny tradiční technologií "hand made". V současné době má řetězec více než 50 vlastních a 30 franšízových prodejen v Polsku a Bělorusku. Pro Českou republiku, Rusko a Ukrajinu hledá master-franšízanta.

Široká nabídka peněženek, aktovek, kabelek, rukavic, bot a tašek je určena pro zákazníky, kteří ocení kvalitu materiálů, jedinečný styl a vynikající povrchovou úpravu.

Role partnera bude spočívat ve vybudování sítě obchodů pod značkou Wittchen. Příjemce licence bude profitovat ze známé značky a moderní prodejní techniky. Nabídka master-licence je určena pro všechny investory a firmy s odpovídajícími finančními prostředky pro rozvoj obchodní sítě. Master franchisant obdrží podporu ve výběru mixu, efektivní prodejní technice a expozici zboží. Dále se může spolehnout na společné marketingové aktivity a průběžná školení pořádaná franchisorem.

Zakladatelé značky Monika a Jędrzej Wittchenovi popisují své začátky s podnikáním: „Kvalitní produkt je jen jedním z klíčů k úspěchu. Další klíč spočívá v tom, jak ho nabídnout zákazníkovi.“ Jędrzej Wittchen dodává: „Jednou jsem začal kreslit kabát a rozhodl jsem se, že ho budu prodávat pod svou vlastní značkou. Vybral jsem jméno značky, které zní originálně a zajímavě. Nebál jsem se vyšší ceny zboží, protože zákazníci platí za kvalitu, ale soustředil jsem se na precizní zpracování a nadčasový design. Podařilo se nám vybudovat auru kolem produktu, který se stal luxusní věcí, a trh jej akceptoval.“

Podle firmy Wittchen je český trh perspektivní. Země se hospodářsky velmi rozvinula a vytvořila tak místo pro maloobchodní investice. Vlastníci značky se chtějí o svůj úspěch z evropských trhů rozdělit s věrohodnými, prověřenými firmami a investory z České republiky. Wittchen nabízí možnost franchisingové spolupráce, která přináší oboustranný prospěch. Tato spolupráce vychází z předpokladu, že master-franchisant využívá franchisorových zkušeností a know-how a franchisor profituje z úspěchu master-franchisanta.

Společnost Wittchen odstartuje již druhou desítku franchisingových konceptů v sektoru „Oděvy a obuv“ v České republice. Vyplývá to z Reportu o franchisingu společnosti PROFIT system , který za rok 2010 u nás eviduje v tomto sektoru celkem 19 franchisingových systémů. Celkově jsou pak oděvy a obuv 3. nejčastějším sektorem ze všech a v obchodě zaujímají se svým 33% podílem jednoznačně 1. místo.

Více informací, jak získat master-franšízu Wittchen, získáte níže v katalogu.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank