Pizza Mizza již brzy v ČR
Síť restaurací a rychlého občerstvení Pizza Mizza, původem ze Slovenska, plánuje na rok 2012 expanzi na český trh. Současně s tím hledá ve vodách českého byznysu master-franšízanta. Čechům nabídne klasický typ restaurací s posezením a obsluhou.
Svoji první zahraniční restauraci chce otevřít v obchodním centru Aupark v Hradci Králové, následovat by mělo o rok později Brno a v roce 2014 Ostrava. Společnost spolupracuje s developerem Auparků, které budou právě v těchto lokalitách nově postaveny. Jozef Šétaffy, předseda představenstva společnosti GastroNet, která značku Pizza Mizza vlastní a působí jako její franšízová centrála, k tomu vysvětluje: „Pečeme pizzu výhradně v peci na dřevo, developer obchodních center Aupark nám vychází vstříc tím, že již v projektech obchodních centrech jsou naše provozovny zakresleny s komínem.“
Pizza Mizza původně vznikla jako tradiční restaurace s nabídkou italské kuchyně, v současnosti však otevírá zejména restaurace rychlého občerstvení. "Na Slovensku je v současnosti více vhodných příležitostí pro fastfoody než pro restaurace," poznamenal Jozef Šétaffy. Na Slovensku provozuje Pizza Mizza v současnosti 11 restaurací, z nichž 9 je plně v rukou franšízantů. V Bratislavě by měly přibýt další 3 provozovny, dále pak ve městech Senec a Zvolen.
Pro více informací kontaktujte redakci FranchisingINFO.cz.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...