Naše zboží je i v době krize stále žádané
Za rok 2010 jste otevřeli 8 prodejen, kolik plánujete celkem?
Cíl je 30-40 prodejen v České republice a 15-20 na Slovensku. Náš záměr je, aby v každém městě nad 25 tisíc obyvatel fungovala 1 franšízová prodejna naší sítě. Prozatím jsme obsadili krajská města jako Brno nebo Plzeň. V Praze, kde je největší kupní potenciál, zatím hledáme vhodné partnery pro náš franšízový koncept.
V jaké lokalitě byste chtěli otevřít pražskou prodejnu?
Výběr lokality, nejen té pražské, ponecháme zcela na partnerovi. Většinou franšízanti sami preferují centra měst, ulice typu A nebo obchodní centra, prostě ty lokality, kde je velká koncentrace lidí.
Jak podpoříte franchisanty při otvírání nové prodejny?
Ze strany franchisanta požadujeme, aby přizpůsobil stěny v barvě shodné s našimi standardy a nainstaloval vhodné osvětlení. My dodáme nábytek a zboží. Pokud má partner k dispozici prostory, jsme schopní do 5 až 8 týdnů prodejnu otevřít. Partner tak nemusí platit nájem za prostory, které nepoužívá. Navíc naše franchisanty podporujeme až do výše 50 % ceny jejich regionální reklamy. Chceme se podílet na jejich zviditelnění a získání si zákazníků co nejrychleji.
Můžete porovnat trhy ČR, Polska a Litvy, na kterých působíte?
Musím říct, že si jsou velice podobné. Jak Čech, tak Polák i Litevec se rád obléká a investuje do kvalitního oblečení. Naše zboží je i přes krizi, která stále působí na koupěschopnost obyvatel, žádané.
PŘEČTI ČLÁNKY
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
Prosadit se v módní branži je v současnosti velmi obtížné. Řešením pro ty, co s tím chtějí začít, může být franšíza, třeba značky Esotiq.
„Pro zahájení franšízového podnikání je vhodná každá doba," říká Petra Tománková, manažerka pro rozvoj obchodní sítě pracovních oděvů Ardon.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.
Láska, vášeň i peníze
Tento koncept se mi velmi líbí a přeji Vám hodně zdaru při Vaši práci.Bc.Martina Mikšíková www.zdravetelozdravyduch.webnode.cz