Franšíza do moderního města

Bageterie Boulevard je český řetězec restaurací, který vznikl v roce 2003. Nyní provozuje 7 poboček, z nichž se 6 nachází v Praze a 1 v Liberci.
Úterý
18.01.2011
Bageterie Boulevard je síť městských bageterií francouzského stylu. Chystá se na první franšízanty.
 

Restaurace Bageterie Boulevard jsou určeny pro dynamického člověka pracujícího ve městě. Vybrat si lze z 12 obložených baget rozdělených do dvou kategorií – čerstvé a zapečené. Kromě baget jsou k mání také různé druhy káv a čerstvých zeleninových salátů. Součástí denní nabídky jsou snídaňová menu. Stálou nabídku vždy doplňuje sezónní lahůdka, v zimě například vafle a horká čokoláda, v létě třeba ovocný sorbet či ovocný salát.

Bageterie Boulvard je dynamický koncept, v němž změna je součástí existence a image značky, jak prozrazuje Jan Pavlík, kontaktní osoba pro zájemce o licenci: „Češi jsou všeobecně konzervativní, to samé platí i v případě jejich chutí. Našim cílem je rozvíjet trendy v gastronomii a následně je dokázat uplatnit u našich zákazníků.“

Dle vyjádření Jana Pavlíka, společnost plánuje v tomto roce otevření několika provozoven. Zvolila cestu obou variant, tedy jak provozování vlastních, tak také franšízových poboček. U obou metod sleduje jejich klady a zápory, které následně vyhodnocuje. Nevylučuje ani odprodej již zavedených provozoven franšízantům. V současné chvíli se však soustředí především na zvyšování kvality celého konceptu.

Společnost zamýšlí expandovat jak do velkých českých měst, tak také do zahraničí. „Jsme moderní koncept pro moderní města. A v některých vybraných regionech vnímáme vývoj pozitivně, tudíž rozvoj do krajských měst plánujeme. Co se zahraničí týče, pravidelně se nám ozývají zájemci nejen ze sousedních zemí jako Německo a Slovenska, ale také z Ruska či Velké Británie,“ potvrzuje Jan Pavlík.

Současný trend u restaurací rychlého občerstvení je posilovat pozice menšího počtu franšízantů. Proto se bude společnost soustředit na partnery, kteří budou chtít rozvíjet franšízovou síť ve větším měřítku.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014