Sladké podnikání
Bon-Bon vyrábí a prodává originální ručně tvarovanou čokoládu, pralinky a speciality z nugátu a marcipánu. Každý den je ručně naplněno 56 druhů pralinek, nakrájen nugát, obaleny kuličky a hrudky a vytvarován marcipán. K výrobě se používají „mezinárodní“ ingredience jako čokoláda z Belgie a Itálie, marcipán z Německa, nugát a kakao z Holandska. Ale i domácí suroviny najdou své uplatnění, zejména pak máslo, smetana, rum, mandle, lískové oříšky a jiné.
Za tímto projektem stojí Petra Kovandová, jednatelka značky Bon-Bon, která se ke svému podnikání dostala oklikou. Začínala jako zdravotní sestra, pak si otevřela obchod s potravinami, které následně obměnila za prodejnu se zdravou výživou. Když i trh v segmentu zdravé výživy se zdál být naplněný, přesedlala na luxusní cukrovinky.
V současné době provozuje v ČR 6 vlastních prodejen a 9 franšízových. Pomocí franšízové sítě se jí podařilo expandovat také na Slovensko, kde si lze zakoupit výrobky ve 3 obchodech. „Na prodej má velký vliv dobrá prodavačka. A je velmi těžké takovou najít. S lidmi je problém, takže mám vyloženě štěstí, když na nějakou milou a ochotnou prodavačku narazím,“ posteskla si Petra Kovandová.
Do dalších plánů patří otvírání obchodů především na turisticky významných místech, jako třeba v Třeboni nebo Telči. „Do dvou let bych také ráda založila muzeum čokolády a marcipánu v Táboře. To je jeden z mých velkých snů. Tím druhým je mít „pralinkárnu“ ve Vídni. Už na tom trochu pracuji, obhlížím terén,“ prozradila své ambice paní Kovandová.
Více informací o této podnikatelské příležitosti získáte v redakci: redakce@franchisinginfo.cz .PŘEČTI ČLÁNKY
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.
„Naším strategickým cílem je udržet trend v expanzi nových prodejen a zajistit rozvoj náš i obchodních partnerů," říká Jaroslav Smrčka, manažer sítě Traficon.
Poslední dva roky nebyly pro franšízu PONT to go procházkou růžovým sadem. Na co se aktuálně soustředí a jaké jsou plány do roku 2023?
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!