Historie tohoto pekařství sahá až do roku 1889 a své kořeny má na severu Francie. V současné době působí se 400 obchody ve 25 zemích celého světa.
Úterý
01.02.2011
Francouzské pekařství PAUL vede již devátá generace. V ČR působí od roku 2008 a provozuje zde 5 franšízových obchodů.
 

Historie tohoto pekařství sahá až do roku 1889 a své kořeny má na severu Francie. Z dat Reportu o franchisingu zpracovaných za rok 2010 v České republice tak vyplývá, že je pekařství PAUL jedním z nejstarších franšízových řetězců působících na území ČR. Předběhly ho pouze výrobce jeansového oblečení Levi´s, který vznikl v roce 1873 v USA, a německá značka prádla Triumph, která je datována k roku 1886.

V 70. letech se síť pekařství společně s rozvojem nákupních center rozrostla po celé Francii. To byl důležitý krok v historii obchodní strategie: „V této době jsme nemuseli platit žádné investice za umístění obchodů, a tak zřizování nových poboček bylo mnohem jednodušší a levnější než v současnosti. Existují tři základní pravidla pro úspěšné zřízení obchodu - lokalita, lokalita a lokalita!“, vysvětluje Francis Holder, bývalý prezident společnosti, který ve své funkci setrval neuvěřitelných 50 let. V pozdějších letech se PAUL neomezoval na výstavbu svých prodejen jen v nákupních centrech, ale pečlivě si vybíral nejlepší lokality v centrech velkých měst i provincií a od 90. let expanduje mimo Francii.

U PAULa respektují staletou pekařskou tradicí a zachovávají tradiční a generacemi prověřené výrobní postupy. „Výroba většiny druhů pečiva trvá až 8 hodin, velký důraz je kladen pomalému kynutí pečiva. Nepřidávají se žádná aditiva ani urychlovače, těsto se nechává tradičně pomalu nakynout. Z tohoto pohledu je pekařství PAUL hrdé, že je o 120 let pozadu,“ dodává Francis Holder. V nabídce je více než 140 druhů pekařských výrobků a paleta chutí, vůní, barev a tvarů, která stále vzbuzuje touhu znovu a znovu ochutnávat.

V současné době se stará o chod pekařství PAUL již devátá generace. Provozuje pekařství na bázi franšízové sítě s více než 400 obchody ve 25 zemích celého světa. Každý měsíc obslouží svým pečivem, chlebem, koláčky a dezerty jen ve Francii kolem pěti milionů zákazníků. V ČR působí od roku 2008 a provozuje zde 5 franšízových obchodů. Expanzi sítě PAUL zajišťuje společnost HDS Retail Czech Republic, jež je dceřinou firmou Lagardere Services. Nejnověji, 20. prosince 2010, byla otevřena franšízová provozovna v OC Chodov.

Více informace o této franšízové příležitosti obdržíte v redakci: redakce@franchisinginfo.cz

Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014