Franchisa pro náročnější klientelu
Asi to všichni znáte, dokud člověk bydlí v pronajatém bytě či domě, to poslední, co ho zajímá, je, zda židle ladí se stolem a ostatním nábytkem. V momentě, kdy si pořídí vlastní bydlení, začne přemýšlet zcela jinak. Najednou se vybírá nábytek a bytové doplňky dle vlastního vkusu a estetického cítění. Preferuje kvalitní věci a nevadí mu ani vyšší investice. Na štěstí doby nedávno minulé jsou ty tam a na výběr je nepřeberné množství zboží včetně kvalitnějšího a luxusnějšího.
KA International je mezinárodní franchisová sít původem ze Španělska. Nabízí luxusní dekorativní doplňky do interiéru. Ze zemí regionu Střední a Východní Evropy působí v Polsku, Lotyšsku, Litvě, České a Slovenské republice. V ČR má zastoupení formou master licence od roku 2005 a poskytuje zde kompletní servis od zaměření a návrhu až po konečnou realizaci soukromých, pracovních i společenských prostor.
Pražské studio se specializuje na tvorbu textilních dekorací. Z čalouněného nábytku nabízí sofa, křesla, čalouněná čela postelí, puffy, podnožky a židle. Pro interiér jsou připraveny látky z přírodních materiálů - bavlna, len, hedvábí, vlna, juta. V nabídce jsou také různé typy koberců, tapet a doplňků do bytu.
„Na zakázku zhotovíme a nainstalujeme veškeré bytové textilie. K dispozici je také aplikace „virtuální dekoratér“, s jejíž pomocí si zákazníci mohou nábytek sami oblékat do různých látek. Umíme dokonce vytapetovat čistým hedvábím,“ vyjmenovává různé činnosti studia Pavla Neprašová, jednatelka a master franchisantka pro ČR.
Jak dále prozradila paní Neprašová, spolupráci s motivovanými franchisanty je kladně nakloněna.
Bližší informace o systému KA International naleznete v redakci: redakce@franchisinginfo.cz
PŘEČTI ČLÁNKY
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Stavební společnost Easy Homes působí na trhu 10 let. Aktuálně hledá partnery, kteří by zajistili realizaci zakázek v některých regionech.
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
Jak uspořit za teplo, otázka, která zejména letošní zimu trápila řadu lidí nejen v Česku. Byla to však i šance na úspěch franšízantů konceptu Maxeco.
Nejčtenější
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář