Síťování a sdílení kontaktů prostřednictvím byznys networkingu je jedna z nejefektivnějších metod marketingu. Svůj boom zažívá právě nyní.
Pátek
04.02.2011
Business for Breakfast právě dnes otvírá 3. franšízovou pobočku v Brně. Reference a doporučení se stávají v byznyse stále žádanější.
 

V Brně tak fungují již dva kluby společnosti Business for Breakfast (B4B) zprostředkující networking mezi různými firmami. Celkem provozuje společnost B4B již 6 klubů založených na principu franšízingu a stejný počet tvoří tzv. vlastní pobočky. Společnost tak za rok a čtvrt svého působení na českém trhu dokázala vybudovat síť o 12 klubech a poskytnout licenci 3 franšízantům, což rozhodně není konečné číslo. Kamila Zárychtová, ředitelka franšízové sítě B4B pro ČR k tomu uvádí: „Je zřejmé, že se posouváme vpřed a rosteme, jak počtem aktivních klubů, tak také počtem členů i investorů. Systém se uchytil v ČR a je o něj zájem.“

B4B je jediným oficiálním systémem v České republice specializujícím se na předávání ověřených doporučení a referencí. Společnostem všech druhů a velikostí nabízí networkingové prostředí, ve kterém mohou zaujmout nové partnery, klienty a strategické spolky. „Je dobře známým faktem, že obchodní doporučení a reference generují o 80 % více kladných výsledků než neosobní telefonát nebo návštěva. Průměrně 70 % všech zakázek je získáváno prostřednictvím doporučení a networkingu,“ dodává Kamila Zárychtová.

Jak Kamila Zárychtová dále sdělila, role franšízanta spočívá v zakládání klubů B4B ve vybraných lokalitách, zavádění a nastavení konceptu a podpoře členů klubu v rámci využití konceptu ve svůj prospěch. Obchodní partneři si mohou zvolit ze dvou variant, buď se rozhodnou provozovat 5, nebo rovnou 10 klubů. Návratnost investice se pak pohybuje v rozmezí 6 až 12 měsíců v závislosti na zvolené variantě.

Podrobnější informace o systému B4B naleznete v katalogu franšíz.