Starbucks chystá novinky

Káva je jedním z nejoblíbenějších nápojů na celém světě. Síť kaváren Starbucks v souvislosti se svým 40. výročím přinese v průběhu roku novinky v produktové nabídce, ale také například změnu loga.
Pondělí
07.02.2011
V dubnu to bude 40 let, kdy vznikla první kavárna Starbucks v Seattlu.
 

Praha se stala vstupní branou do Střední Evropy celé řady zahraničních značek. První kavárna Starbucks v celém regionu Střední a Východní Evropy byla otevřena před třemi lety v Praze, na Malostranském náměstí. Od té doby funguje v Praze 11 kamenných poboček a 1 prodejna formou stánku. Na světě je více než 16 tisíc kaváren Starbucks a jejich počet neustále roste.

Ačkoliv jsou ve světě kavárny sítě Starbucks většinou v rukách franchisantů, v České republice je spravuje společnost Starbucks společně s joint-venture partnerem společností AmRest. Přičemž AmRest Coffee s.r.o., je zodpovědná za provoz kaváren Starbucks.

„V souvislosti s kulatým výročím plánuje společnost dále rozvíjet jak koncept kaváren, tak také rozšířit nabídku občerstvení,“ říká Erik Zlámal, district manager pro Českou republiku. Další důležitou a viditelnou změnou, kterou kavárny projdou, bude nové logo. V logu budou zrušena slova "Starbucks Coffee". K této změně se společnost rozhodla přistoupit z toho důvodu, že nově kromě kávy, rozšíří svoji produktovou nabídku o výběr z jídel, včetně nové řada čajů. Proces změny loga spustí na začátku března tohoto roku.

Podle informací polského portálu Franchising.pl, se řetězec zaměří na projekt „Web kavárny“. Ten je určen do velkých měst na nových trzích, stejně tak do těch, kde je již značka přítomna. Jak dále uvedl Franchising.pl v průběhu příštích šesti měsíců plánuje systém vstoupit na indický trh. První kavárna bude otevřena v Bombaji.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014