Starbucks chystá novinky
Praha se stala vstupní branou do Střední Evropy celé řady zahraničních značek. První kavárna Starbucks v celém regionu Střední a Východní Evropy byla otevřena před třemi lety v Praze, na Malostranském náměstí. Od té doby funguje v Praze 11 kamenných poboček a 1 prodejna formou stánku. Na světě je více než 16 tisíc kaváren Starbucks a jejich počet neustále roste.
Ačkoliv jsou ve světě kavárny sítě Starbucks většinou v rukách franchisantů, v České republice je spravuje společnost Starbucks společně s joint-venture partnerem společností AmRest. Přičemž AmRest Coffee s.r.o., je zodpovědná za provoz kaváren Starbucks.
„V souvislosti s kulatým výročím plánuje společnost dále rozvíjet jak koncept kaváren, tak také rozšířit nabídku občerstvení,“ říká Erik Zlámal, district manager pro Českou republiku. Další důležitou a viditelnou změnou, kterou kavárny projdou, bude nové logo. V logu budou zrušena slova "Starbucks Coffee". K této změně se společnost rozhodla přistoupit z toho důvodu, že nově kromě kávy, rozšíří svoji produktovou nabídku o výběr z jídel, včetně nové řada čajů. Proces změny loga spustí na začátku března tohoto roku.
Podle informací polského portálu Franchising.pl, se řetězec zaměří na projekt „Web kavárny“. Ten je určen do velkých měst na nových trzích, stejně tak do těch, kde je již značka přítomna. Jak dále uvedl Franchising.pl v průběhu příštích šesti měsíců plánuje systém vstoupit na indický trh. První kavárna bude otevřena v Bombaji.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...