Interiér každého obchodu je přehledný s historizující dekorací. Originální sortiment tvoří kosmetické výrobky inspirované lázeňstvím a českými přírodními ingrediencemi.
Středa
09.02.2011
Manufaktura je ryze český koncept lázeňské kosmetiky. Provozuje vlastní i partnerské podejny.
 

Vznikla v roce 1991 a do dnešní doby se rozrostla o 14 vlastních a 5 partnerských obchodů. Expandovala také na Slovensko, kde provozuje 3 partnerské pobočky. Rozvíjí se také na zahraničních trzích v Maďarsku, Rusku, Portugalsku a Španělsku. V Japonsku znají značku déle než 15 let. Petr Plazzer, kontaktní osoba pro zájemce o licenci k tomu uvádí: „Japonci oceňují českou lázeňskou tradici a relaxace jim cizí rozhodně není.“

Partnerský systém funguje od roku 2008. Společnost Český národní podnik s.r.o., která spravuje značku Manufaktura, se řídí strategií postupných kroků, než velkých skoků, proto přistoupila zatím na partnerský způsob spolupráce. Petr Plazzer vysvětluje k firemní strategii: „Cílem je úplná franšíza. Partnerství má ale také své výhody, určitý sortiment v našich obchodech může pocházet i od jiných dodavatelů. Tím jsou prodejny ozvláštněny, protože v každé najdou naši zákazníci trochu něco jiného.“

Pobočky naleznou uplatnění ve všech městech nad 20.000 obyvatel. Počáteční investice na otevření se pohybují v rozmezí 45.000 – 150.000 Kč a odvíjí se od velikosti a umístění obchodu. Nejvhodnější je kamenná provozovna s 25 až 40 m2 umístěná na frekventovaném místě obchodní zóny nebo v obchodním centru.

Pro značku Manufaktura byl rok 2010 úspěšný. Rozšířila síť nejen o vlastní obchody, ale také o nové partnerské prodejny. V Praze otvírala již 12. obchod a mimo Prahu zprovoznila 2 prodejny, stejně tak se rozrostlo portfolio o nové zákazníky. Jako každý rok uvedla na trh novou řadu výrobků. Pro letošek chystá rozšiřování partnerských obchodů a podporu značky. „Přidaná hodnota Manufaktury tkví v tom, že přináší návod na domácí lázně relaxaci. Navíc od našich zákazníků víme, že se cítí v našich obchodech příjemně, nejen díky originálnímu sortimentu a designu prodejen, ale také příjemnému personálu, který dokáže zákazníky seznámit s receptem na domácí lázně,“ dodává Petr Plazzer.

Další podrobnosti, jak se stát partnerem Manufaktury, získáte v katalogu franšíz.