Partnerství s Manufakturou
Vznikla v roce 1991 a do dnešní doby se rozrostla o 14 vlastních a 5 partnerských obchodů. Expandovala také na Slovensko, kde provozuje 3 partnerské pobočky. Rozvíjí se také na zahraničních trzích v Maďarsku, Rusku, Portugalsku a Španělsku. V Japonsku znají značku déle než 15 let. Petr Plazzer, kontaktní osoba pro zájemce o licenci k tomu uvádí: „Japonci oceňují českou lázeňskou tradici a relaxace jim cizí rozhodně není.“
Partnerský systém funguje od roku 2008. Společnost Český národní podnik s.r.o., která spravuje značku Manufaktura, se řídí strategií postupných kroků, než velkých skoků, proto přistoupila zatím na partnerský způsob spolupráce. Petr Plazzer vysvětluje k firemní strategii: „Cílem je úplná franšíza. Partnerství má ale také své výhody, určitý sortiment v našich obchodech může pocházet i od jiných dodavatelů. Tím jsou prodejny ozvláštněny, protože v každé najdou naši zákazníci trochu něco jiného.“
Pobočky naleznou uplatnění ve všech městech nad 20.000 obyvatel. Počáteční investice na otevření se pohybují v rozmezí 45.000 – 150.000 Kč a odvíjí se od velikosti a umístění obchodu. Nejvhodnější je kamenná provozovna s 25 až 40 m2 umístěná na frekventovaném místě obchodní zóny nebo v obchodním centru.
Pro značku Manufaktura byl rok 2010 úspěšný. Rozšířila síť nejen o vlastní obchody, ale také o nové partnerské prodejny. V Praze otvírala již 12. obchod a mimo Prahu zprovoznila 2 prodejny, stejně tak se rozrostlo portfolio o nové zákazníky. Jako každý rok uvedla na trh novou řadu výrobků. Pro letošek chystá rozšiřování partnerských obchodů a podporu značky. „Přidaná hodnota Manufaktury tkví v tom, že přináší návod na domácí lázně relaxaci. Navíc od našich zákazníků víme, že se cítí v našich obchodech příjemně, nejen díky originálnímu sortimentu a designu prodejen, ale také příjemnému personálu, který dokáže zákazníky seznámit s receptem na domácí lázně,“ dodává Petr Plazzer.
Další podrobnosti, jak se stát partnerem Manufaktury, získáte v katalogu franšíz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...