Všechny naše kavárny jsou již franšízové

Pondělí
14.02.2011
říká Martin Lomický, jednatel společnosti CrossCafe original, s.r.o.
 

Jaký byl pro CrossCafe rok 2010?
Minulý rok hodnotíme jako velmi dobrý. Zaznamenali jsme meziroční nárůst v počtu zákazníků o 17 %. Poptávka po našich produktech si tak udržuje trvale rostoucí úroveň. Také jsme otevřeli 3 nové franšízové provozovny v Praze.

Odkud se rekrutují Vaši partneři?
Zájem o získání licence na provozování kaváren CrossCafe je opravdu značný. Potencionální zájemci jsou jak z oboru gastronomie, tak mimo něj. Vzhledem k tomu, že cíleně nepodnikáme žádné významné aktivity s cílem získání nových zájemců o volné licence, předpokládáme, že zájemci jsou také z řad našich zákazníků.

Jaké máte dosavadní zkušenosti s franšízingem?
Zkušenosti s franšízingem máme jak ze strany franšízanta díky licenci na restaurace Potrefená Husa, tak ze strany franchisora v konceptu CrossCafe. Využíváme tak znalostí a potřeb „z obou stran". V současné době jsou veškeré kavárny provozovány na principu franšízingu. Franšízingu jako metodě podnikání věříme, máme s ním dobré zkušenosti.

Jaké novinky v produktové nabídce chystáte na tento rok?
Na jaro chystáme nové obědové menu a luxusnější verzi obědového salátu. Pravidelné změny v nabídce se odehrávají v kvartálním sledu dle ročních období.

Do jakých lokalit plánujete expandovat?
Pro rok 2011 plánujeme rozvoj franšízové sítě po Praze a do Západních Čech. Expanze do zahraničí není pro nás v tuto chvíli na pořadu dne, nicméně ani tato myšlenka nám není zcela cizí a v budoucnu bude aktuální.

Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014