Medical Beauty míří do hlavních měst

Interier Medical Beauty je koncipován tak, aby se v něm klientky cítily dobře. Ze známých osobností, které se staly klientkami kliniky, lze jmenovat například zpěvačku Ivetu Bartošovou.
pondělí
21.02.2011
Klinika bezbolestné liposukce chce získat franšízanty pro pobočky v Praze a Vídni.
 

Estetická chirurgie je bezesporu jedním z oborů budoucnosti. Společně s tím jak stárne populace Evropy a současně je stále více žádoucí upravený zevnějšek, slaví „omlazující“ kliniky svůj boom. Kliniky se navzájem od sebe liší, například v bratislavské Medical Beauty disponují technologií bezbolestné liposukce, která je zaměřená na formování těla a komplexní péči o něj. Kromě neinvazivní formy odstranění tukových polštářků umějí redukovat projevy celulitidy, vypínat pokožku a poskytovat kompletní kosmetické ošetření.

K fungující pobočce v Bratislavě plánuje společnost otevření dalších dvou provozoven – v Praze a Vídni. Jak sdělila ředitelka společnosti a současně kontaktní osoba pro zájemce o licenci Martina Drtílková, franšíza je ze strategického hlediska pro obě strany, tedy jako pro franšízanta, tak také pro franšízora, nejvhodnější model podnikání. Navíc v Praze jsou v současné chvíli volné vhodné prostory ke zřízení kliniky a náklady na její provoz jsou 1/3 oproti Bratislavě. „Vídeň má zase tu výhodu, že tam není téměř žádná konkurence v našem oboru,“ vysvětluje Martina Drtílková a dodává, že kdyby se podařilo najít franšízanty pro obě hlavní města, byla by nejšťastnější na světě.

O zahraniční expanzi konceptu mimo rodné Slovensko svědčí také zřízení centrály pro celou Evropu v Londýně. „Vybrali jsme si Londýn jako sídlo naší společnosti z toho důvodu, že je to dynamické kosmopolitní město s velkým potenciálem. Nyní máme projekt v závěrečné fázi, do měsíce centrálu otevřeme,“ plánuje ředitelka.

K největším světovým novinkám kliniky Medical Beauty patří zvětšení prsou neinvazivně pomocí kyseliny hyaluronové.