Z rodinné restaurace celosvětovou

V rámci skupiny se v minulém roce podařilo přesunout 60 % aktivit na franšízanty, přitom výchozí stav v roce 2009 se pohyboval kolem 35 %. Pro letošek společnost chystá setrvat v tomto trendu, a proto plánuje až 75 % restaurací předat franšízantům.
Středa
23.02.2011
Villa hledá pro své restaurace a fast-foody master-franšízanta. Bude zodpovědný za rozvoj v regionu CEE.
 

Rodinná restaurace Villa, která vznikla v roce 1964 na newyorské Broadwayi, se postupem času rozrostla do podoby mezinárodní organizace provozující pět konceptů rychlého občerstvení a tři koncepty full-service restaurací. Nejpočetněji zastoupeným konceptem je Villa Fresh Italian Kitchen, který nabízí výběr z tradičních italských jídel, těstovin, různých druhů pizzy a stromboli, čerstvých zeleninových salátů a dezertů vlastní výroby. Dnes je společnost Villa Enterprises Management stále rodinným podnikem, který se nachází ve 38 státech USA a dalších šesti zemích světa, včetně České republiky. Každá z více než 400 restaurací vychází z filozofie: vše denně čerstvé!

Rok 2010 nebyl z těch nejjednodušších, co se byznysu týče, uvedl Michal Debrecéni, kontaktní osoba pro zájemce o licenci. Proto byla Villa nucena snížit náklady, outsourcovat některé služby, a čelit tím dopadům krize. V Mexiku otvírala 11 a v Itálii 4 nové franšízové restaurace. Na druhou stranu v České republice vzrostl počet zákazníků o 35 % a mírně se zvýšit i obrat. „Pro středo a východoevropské trhy, kam patří také Česká republika a Slovensko, hledáme master-franšízanta. Věříme, že se vhodný partner podaří brzy nalézt. Jsme připraveni jej maximálně podpořit,“ upřesňuje firemní strategii Michal Debrecéni.

Provozovny Villa se z 90 % nacházejí v obchodních centrech. „Musíme být však opatrní, protože ne všechna obchodní centra prosperují dle předpokladů. V ČR se naše vlastní provozovny nachází v Metropoli Zličín a brněnské Olympii. Stále vyhledáváme vhodné prostory pro nové restaurace, jenže ne všechny lokality jsou vhodné a současně volné,“ svěřil se Michal Debrecéni.

V listopadu loňského roku najala mateřská společnost Christophera Foxe, který má 15 let zkušeností z mezinárodního business developmentu pro T.G.I. Friday´s. Svůj potenciál bude moci uplatnit v zemích jako je Německo, Francie, Portugalsko, Španělsko, Brazílie a Saudská Arábie, ve kterých se systém chystá rozvíjet.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014