Firemní školky „ušijeme“ na míru každé společnosti
Jaký byl pro Vaše školky předešlý rok?
Rok 2010 hodnotíme velice pozitivně. Podařilo se nám dodržet stanovený plán, získat 4 nové franšízanty a otevřít tak 4 nové franšízové pobočky.
Jakým způsobem získáváte franšízanty?
Partneři se nám ozývají sami. Rekrutují se z řad investorů i rodičů především v regionu Prahy a blízkého okolí, v němž máme zatím největší zastoupení. Mimopražské franšízanty získáváme většinou přes náš web, kterému věnujeme hodně času a prostředků.
Kolik nyní provozujete poboček?
Franšízových poboček máme celkem 7 a další 2 jsou v přípravě - Kladno a Rudná u Prahy. Vlastních poboček provozujeme 5, z nichž jsou 4 anglické a 1 firemní.
Proč zrovna firemní školky?
Firemní školky „ušijeme“ na míru každé společnosti. V současné době je plně zprovozněna firemní školka Raiffeisen Bank - ŽIRAiFKA. Na březen chystáme otevření další školky pro firmy. Zvlášť velkým společnostem se školka vyplatí. Je to vlastně firemní benefit pro zaměstnance. Nejen, že si tím dané firmy budu dobré jméno „společností přátelských k rodině“, ale jejich zaměstnankyně se mohou díky tomu vrátit dřív do své práce.
Jaké máte vyhlídky pro tento rok?
Cíle pro rok 2011 máme následující: expanzi mimo Prahu formou franšízy, v přípravě je již několik lokalit, a budování firemních školek.
PŘEČTI ČLÁNKY
Marta Toulová je majitelkou jednoho z nejvíce rostoucích franšízových center Helen Doron English v Českých Budějovicích. Zeptali jsme se jí, jaký je její recept na úspěch.
Vzdělávací franšíza Logiscool chce proniknout dál do regionů. Může zde fungovat více jak 30 poboček.
Školy Maple Bear vznikají díky franšíze po celém světě a využívají dobré pověsti kanadského vzdělávacího modelu. V Česku míří do největších měst.
Williama, prince z Walesu, zaujal koncept Young Engineers. Líbí se mu jeho přístup, který v dětech vzbuzuje nadšení pro techniku. Zaujme i franšízanty v Česku?
„Vzdělávací workshopy jsou naším nejžádanějším produktem. Proto se na ně zaměřujeme v novém obchodním modelu pro franšízanty,“ říká Kamila Holody z Edukida.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické