Costa Coffee získala Coffeheaven

Všechny kavárny Coffeeheaven budou přebrandovány na jednotný vizuální styl dle standardů Costa Coffee. Náklady na rebranding všech 13 provozoven původní značky se budou pohybovat v rozmezí 5 až 10 mil Kč.
Pátek
04.03.2011
Spojením s Coffeeheaven se stane Costa Coffee lídrem na kavárenském trhu v ČR.
 

Společnost HDS Retail Czech Republic, a.s., která provozuje 7 kaváren Costa Coffee v České republice, získala 13 provozoven Coffeeheaven. Spojením těchto dvou značek se s 20 provozovnami po celé ČR stává Costa Coffee vedoucím kavárenským řetězcem na českém trhu.

Kavárny Coffeeheaven budou během následujících měsíců rebrandovány na Costa Coffee. První rebrandovanou kavárnou bude Coffeeheaven v Průhonicích. Změna je naplánována na duben 2011. V rámci rebrandingu se bude měnit design jednotlivých provozoven, technické zázemí včetně pokladního systému, ale také dodavatelské služby a celá řada dalších procesů. Sortimentu bude z 95 % dominovat nabídka Costa Coffee, ale nejoblíbenější produkty Coffeeheaven zůstanou," slíbil generální ředitel Richard Kalhous.

Společnost Costa Coffee založili v roce 1971 bratři Sergio a Bruno Costa a na českém trhu působí již 3 roky. Tržby kaváren Costa Coffee v ČR meziročně vzrostly o 55 %. Na konci letošního roku plánuje otvírat 25. pobočku.

Společnost HDS Retail Czech Republic, a.s., provozuje maloobchodní koncepty stánků s novinami značek RELAY, RELAY Services a Inmedio, které jsou provozovány na principech franšízingu. V roce 2008 rozšířila svoje pole působnosti o francouzská pekařství PAUL a kavárenskou síť Costa Coffee. Do nejnovějších aktivit společnosti patří obchody na ruzyňském letišti Aelia Duty Free.

Ačkoliv se většina z 1.800 kaváren Costa Coffee po celém světě rozvíjí na bázi franšízingu, pro český slovenský trh společnost HDS Retail prozatím s franšízingem nepočítá. Otázkou zůstává, zda a kdy se rozhodne uplatnit obchodní model franšízingu v kavárnách Costa Coffee, ale také v případě dalších značek ze svého portfolia.

Mezi franšízové kavárenské řetězce působící v České republice patří např. Coffeeshop Company nebo český koncept CrossCaffe Original.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014