Costa Coffee získala Coffeheaven

Všechny kavárny Coffeeheaven budou přebrandovány na jednotný vizuální styl dle standardů Costa Coffee. Náklady na rebranding všech 13 provozoven původní značky se budou pohybovat v rozmezí 5 až 10 mil Kč.
Pátek
04.03.2011
Spojením s Coffeeheaven se stane Costa Coffee lídrem na kavárenském trhu v ČR.
 

Společnost HDS Retail Czech Republic, a.s., která provozuje 7 kaváren Costa Coffee v České republice, získala 13 provozoven Coffeeheaven. Spojením těchto dvou značek se s 20 provozovnami po celé ČR stává Costa Coffee vedoucím kavárenským řetězcem na českém trhu.

Kavárny Coffeeheaven budou během následujících měsíců rebrandovány na Costa Coffee. První rebrandovanou kavárnou bude Coffeeheaven v Průhonicích. Změna je naplánována na duben 2011. V rámci rebrandingu se bude měnit design jednotlivých provozoven, technické zázemí včetně pokladního systému, ale také dodavatelské služby a celá řada dalších procesů. Sortimentu bude z 95 % dominovat nabídka Costa Coffee, ale nejoblíbenější produkty Coffeeheaven zůstanou," slíbil generální ředitel Richard Kalhous.

Společnost Costa Coffee založili v roce 1971 bratři Sergio a Bruno Costa a na českém trhu působí již 3 roky. Tržby kaváren Costa Coffee v ČR meziročně vzrostly o 55 %. Na konci letošního roku plánuje otvírat 25. pobočku.

Společnost HDS Retail Czech Republic, a.s., provozuje maloobchodní koncepty stánků s novinami značek RELAY, RELAY Services a Inmedio, které jsou provozovány na principech franšízingu. V roce 2008 rozšířila svoje pole působnosti o francouzská pekařství PAUL a kavárenskou síť Costa Coffee. Do nejnovějších aktivit společnosti patří obchody na ruzyňském letišti Aelia Duty Free.

Ačkoliv se většina z 1.800 kaváren Costa Coffee po celém světě rozvíjí na bázi franšízingu, pro český slovenský trh společnost HDS Retail prozatím s franšízingem nepočítá. Otázkou zůstává, zda a kdy se rozhodne uplatnit obchodní model franšízingu v kavárnách Costa Coffee, ale také v případě dalších značek ze svého portfolia.

Mezi franšízové kavárenské řetězce působící v České republice patří např. Coffeeshop Company nebo český koncept CrossCaffe Original.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015