Yves Rocher nově v Mostě
Yves Rocher otevřel v pondělí v Mostě nový obchod s francouzskou kosmetikou. Po Chomutovu a Teplicích tak jde již o třetí provozovnu tohoto řetězce na severu Čech. V nejbližší době pak chystá firma otevřít další obchod v Praze. Portálu FranchisingINFO.cz to řekla obchodní ředitelka společnosti Alena Záhorská.
Horký podzim
Do konce roku pak plánuje jeden z prvních franchisových řetězců u nás otevřít ještě dalších pět nových prodejen. Z toho v jednom případě půjde o znovuotevření obchodu. „Na konci října budeme otevírat obchody v Praze na Pankráci a v Jihlavě, v listopadu pak v Kladně. Pro další dva obchody již máme podepsané smlouvy s franchisanty,“ uvedla Alena Záhorská.
Franchisanti méně riskují
Všechny nově otevírané obchody jsou podle Záhorské na principu tzv. vázané franchisy. V případě Yves Rocher jde o to, že společnost obchod vlastní a franchisant je pouze v jakémsi nájmu. Franchisanti si vybírají tuto variantu hlavně proto, že pro ně odpadá vstupní investice, dodala obchodní ředitelka.
Konkurence roste
Na trhu franšíz s kosmetikou již Yves Rocher není dávno sám. V Česku působí například L´Occitane, který se orientuje na výrobky pocházející přímo z levandulemi provoněné Provance na jihu Francie. Tato značka má nyní v Česku osm poboček, převážně v Praze. Yves Rocher má kolem 30 obchodů a salonů, nejvíce, zhruba deset, v Praze.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...