Lokalita je alfou a omegou podnikání

Přidaná hodnota značky spočívá ve spojení tradičních hodnot podávání kávy a moderních trendů přípravy kávových specialit. Koncept sází na to, že se káva stává součástí životního stylu a je spojena se specifickou kulturou.
Úterý
08.03.2011
Coffeshop Company míří jen do dobrých lokalit. Vybrané stávající i nové kavárny budou franšízové.
 

Koncept kaváren Coffeeshop Company vznikl v roce 1999 v Rakousku. Vybudovala ho rodina Schärfových, která má 60letou zkušenost s dovozem a pražením kávy. Svou první pobočku otevřeli ve Vídni. V současné době působí koncept ve 14 zemích Střední a Východní Evropy a v USA. Svoji první kavárnu na území České republiky otevřel v roce 2007.

„Podařilo se nám získat několik franšízových partnerů, kteří v tomto roce otevřou hned několik kaváren Coffeeshop Company jak v Praze, tak v regionech. Zájemců o náš koncept stále přibývá, ale problém může nastat při výběru lokalit. Na trhu není dostatek vhodných a hlavně dostupných lokalit, a proto se realizace nových jednotek díky velmi pečlivému výběru protahuje,“ uvádí nesnáze při otvírání nových provozoven Marek Hofmann, manažer rozvoje Coffeeshop Company v ČR.

Podpora franšízantů začíná již na začátku při výběru lokality, do níž náleží analýza prostoru, finanční plán atd. Nikdy nebude schválena jednotka, u které si společnost není jista, že bude fungovat. „I když se to některým investorům nelíbí, stojíme si za tím, i kdyby to mělo být příčinou ztráty některých zájemců. Lokalita je prostě nejdůležitější,“ podotýká Marek Hofmann. Jak dále popisuje, realizace projektu, trénink lidí a metodická pomoc s otevřením jednotky je samozřejmou součástí podpory. Franšízanti mohou počítat se stálou podporou v oblasti marketingu, kontrolingu, inovačním procesu a v neposlední řadě využití vlastní distribuční sítě.

Od partnerů systém očekává hlavně připravenost a ztotožnění se s výzvou provozovat jednotku, která vyžaduje denní péči a pozornost. Další podmínkou je nutnost akceptovat a dodržovat striktně procesy, manuály a receptury. Nezbytná je také finanční zajištěnost.

V roce 2010 převedla Coffeeshop Company kavárnu v Praze na franšízanta. Kromě ní provozuje na území České republiky 6 vlastních poboček.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015