„sto % ze života“

Obchodní centra jsou nejvhodnějšími lokalitami pro juice bary. Obvyklá rozloha provozoven činí 15 - 30 m2, další prostor bývá vyhrazen skladu.
Čtvrtek
10.03.2011
To je slogan juice barů značek UGO juice bar a B juicy. Nová nabídka v Katalogu franšíz.
 

Zdravý životní styl táhne a to se týká také čerstvých ovocných a zeleninových šťáv. To je jedním z možných vysvětlení, proč se poslední dobou s „džusárnami“ roztrhl pytel. Během posledních 6 let prošel segment s fresh nápoji nebývalým vývojem a původcem mnoha změn v tomto oboru je právě UGO trade, s.r.o., která provozuje juice bary značek UGO juice bar a B juicy. Dalšími jejími značkami jsou B fresh označující především vlastní produktovou řadu, UGO fresh ice cream představující točenou zmrzlinu vyráběnou podle vlastní receptury a také UB Fresh club, což je věrnostní program pro zákazníky. Společnost vznikla v roce 2006 v České republice a expandovala také na Slovensko. Provozuje na území České a Slovenské republiky celkem 13 barů, z nichž jsou 4 franšízové.

Obchodní ředitel společnosti Lukáš Prauss k franšízové spolupráci uvádí: „Společnost je schopna přizpůsobit provoz juice baru konkrétním místům dle jeho specifik, zavádět pravidelně nové produkty do nabídky, neustále inovovat používané marketingové nástroje, zajistit kvalitní dodavatelsko-odběratelské vztahy, nákladově optimalizovat činnost franšízanta a chránit ho před vlivy, které by mohly negativně ovlivnit jeho podnikání.“

Jak dále nastínil Lukáš Prauss, ideálním kandidátem je lokální osoba zainteresovaná přímo nebo zčásti v provozu juice baru, která akceptuje návrhy a myšlenky franšízora a je schopná pracovat v týmu. Společnost je připravena expandovat v rámci České a Slovenské republiky formou otevření nových provozoven v lokalitách schválených franšízorem nebo je také možné převést vybrané již fungující provozovny franšízora na franšízanty.


Populární na fóru

Prodej podniku - nápadu

Jukněte na www.gastroreality.cz tam můžete vaši nabídku inzerovat. Je to portál zaměřený na prodej gastrorealit

3 komentář(e)
posledni 04.09.2018
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

3 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

3 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014