„sto % ze života“

Obchodní centra jsou nejvhodnějšími lokalitami pro juice bary. Obvyklá rozloha provozoven činí 15 - 30 m2, další prostor bývá vyhrazen skladu.
Čtvrtek
10.03.2011
To je slogan juice barů značek UGO juice bar a B juicy. Nová nabídka v Katalogu franšíz.
 

Zdravý životní styl táhne a to se týká také čerstvých ovocných a zeleninových šťáv. To je jedním z možných vysvětlení, proč se poslední dobou s „džusárnami“ roztrhl pytel. Během posledních 6 let prošel segment s fresh nápoji nebývalým vývojem a původcem mnoha změn v tomto oboru je právě UGO trade, s.r.o., která provozuje juice bary značek UGO juice bar a B juicy. Dalšími jejími značkami jsou B fresh označující především vlastní produktovou řadu, UGO fresh ice cream představující točenou zmrzlinu vyráběnou podle vlastní receptury a také UB Fresh club, což je věrnostní program pro zákazníky. Společnost vznikla v roce 2006 v České republice a expandovala také na Slovensko. Provozuje na území České a Slovenské republiky celkem 13 barů, z nichž jsou 4 franšízové.

Obchodní ředitel společnosti Lukáš Prauss k franšízové spolupráci uvádí: „Společnost je schopna přizpůsobit provoz juice baru konkrétním místům dle jeho specifik, zavádět pravidelně nové produkty do nabídky, neustále inovovat používané marketingové nástroje, zajistit kvalitní dodavatelsko-odběratelské vztahy, nákladově optimalizovat činnost franšízanta a chránit ho před vlivy, které by mohly negativně ovlivnit jeho podnikání.“

Jak dále nastínil Lukáš Prauss, ideálním kandidátem je lokální osoba zainteresovaná přímo nebo zčásti v provozu juice baru, která akceptuje návrhy a myšlenky franšízora a je schopná pracovat v týmu. Společnost je připravena expandovat v rámci České a Slovenské republiky formou otevření nových provozoven v lokalitách schválených franšízorem nebo je také možné převést vybrané již fungující provozovny franšízora na franšízanty.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014