Prostor pro dalších 15 zájemců

Společnost se v současné době věnuje především rozvoji konceptu Weekend Max Mara. Tento produkt se oproti nejsilnější značce Max Mara pohybuje v nižší cenové hladině, a proto má potenciál oslovit více zákaznic.
Středa
16.03.2011
Franšízové prodejny značek patřících do skupiny Max Mara Fashion Group provozuje nyní 5 partnerů.
 

Italové mají vkus. Ne nadarmo je Miláno jednou z mek módních návrhářů. A jsou to také přátelští a usměvaví lidé, jak jsem měla možnost se přesvědčit při osobním setkání s panem Giorgio Frassy, jedním z jednatelů společnosti Max Praga s.r.o.

Tato společnost, která na území České a Slovenské republiky působí již od roku 1997, zde exkluzivně zastupuje oděvní značky módního domu Max Mara Fashion Group: Max Mara, Weekend Max Mara, Marella, Marina Rinaldi a iBlues. Jde o značky středně vyšší cenové kategorie, z nichž se každá soustředí na jinou cílovou skupinu zákaznic a poskytuje výběr z několika linií.

Společnost Max Praga s.r.o., rozvíjí značky na území Prahy, kde vlastní 6 monobrandových obchodů. V momentě, kdy je značka dostatečně „zralá“ a známá na trhu, začne expandovat do regionů za pomoci franšízantů. Giorgio Frassy k franšízingu vysvětluje: „Franšíza není jen unifikovaný obchod dle stanovených standardů, ale představuje především výhodu podpory mateřské společnosti. Partner získává poradenství v oblasti podpory prodeje, marketingu, vzdělávání a motivace personálu a visuál merchandisingu.“ Do další podpory franšízantů náleží pravidelné návštěvy inspektorů z mateřské společnosti, kteří společně s franšízanty koordinují aktivity v marketingu, jednotný koncept prodejen a soustředí se na servis pro cílové zákazníky.

I přes maximální podporu, které se franšízantům dostává ze strany mateřské společnosti a zastupující agentury, je nezbytným předpokladem budoucího partnera dobré finanční zázemí a obchodní duch. Jak dále uvedl Giorgio Frassy, projekt franšízových obchodů je vždy v rámci zachování vysoké kvality a jednotného vzhledu zpracován týmem italských architektů. Franšízanti získávají také finanční příspěvek na otevření obchodu a je jim zaručena územní exkluzivita.

V ČR naleznete jednotlivé značky především v monobrandových prodejnách, ačkoliv od začátku tohoto roku společnost Max Praga eviduje již 4 nové zájemce o začlenění značky Weekend Max Mara do multibrandových prodejen. Na Slovensku zatím převažují multibrandové obchody. Cílem společnosti pro tento rok je otevření 2 monobrandových a 5 multibrandových obchodů v ČR a SR.