Téměř každá rodina v ČR má PC

V minulém roce se značka rozrostla o 4 nové franšízové pobočky - Jihlavě, Ostravě a dvě v Praze a také o dvě vlastní.
pondělí
28.03.2011
To nahrává do karet značce Prink, franšízové síti specializované na náplně do tiskáren.
 

Prink je evropská síť maloobchodních prodejen se spotřebním materiálem pro tiskárny, která je přítomna téměř ve všech státech Evropy a jejíž síť tvoří téměř 600 podejen. Pochází z Itálie a na území České republiky působí od roku 2005. Celkem provozuje 8 franšízových a 3 vlastní obchody.

Lubomír Dvořák, kontaktní osoba pro zájemce o franšízovou licenci potvrzuje zájem o koncept ze strany nabyvatelů licence: „Zájemci o licenci se hlásí sami, buď přes internet, nebo se jimi stávají zákazníci, které koncept zaujal, mají s ním zkušenosti a věří mu.“

Dle vyjádření pana Dvořáka má značka pro partnery přichystaný franšízový balíček, který zahrnuje uzpůsobení prodejního místa a reklamní kampaň při otvírání nové provozovny. Franšízantovi je plně k dispozici technická podpora, která je připravena zodpovědět jakýkoliv dotaz z oblasti tisku v reálném čase. Je jim zaručena územní exkluzivita a mají možnost průběžného doškolováni formou e-learningu.

Jak dále vysvětluje: „V současné době má téměř každá rodina v ČR své PC, tiskárna je velmi často první periferií, kterou ke svému počítači zakoupí. Stejně tak firmy, ty šetří, ale třeba faktury nebo materiály pro zákazníky vytisknout stejně musí. Trh směřuje ke stále větší specializaci, což nahrává filozofii Prink, díky které se dokážeme přizpůsobit a poskytnout kompletní asistenci a servis zákazníkům.“ Navíc výrobci tiskáren stále vyvíjejí nové technologie, které postupně mění tiskárnu v komplexní zařízení.

Lubomír Dvořák předpokládá, že se značce podaří do konce tohoto roku otevřít dalších 8 poboček a uzavřít rok 2011 s 20 fungujícími provozovnami.


Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014