04.04.2011

Sedm obchodních míst za první kvartál

Bilancuje UniCredit Bank, zatím jediná banka v ČR, která rozvíjí svou pobočkovou síť na bázi franchisingu.

V listopadu 2010 se UniCredit Bank zapsala do dějin českého bankovnictví a franchisingu, když otevřela 1. obchodní místo v Otrokovicích. Do konce starého roku zprovoznila ještě jedno místo v Chrudimi a s nástupem nového roku pokračuje v expanzi s novými obchodními místy provozovanými partnery banky na principu franchisingu.

Zdjęcie punktu systemu UniCredit Bank

Do konce roku počítá UniCredit Bank s uvedením do chodu několika desítek obchodních míst provozovaných partnery po celé České republice.

V lednu UniCredit Bank zahájila provoz v Hlučíně, únor se odehrával ve znamení nového obchodního místa v Dobřichovicích a Boskovicích. V březnu otevřeli partneři pobočky v Turnově, Dvoře Králové, Českém Těšíně a Lounech. Radim Štantejský, ředitel nízkonákladové distribuce, hodnotí výsledky partnerů: „Máme za sebou několik týdnů ostrého provozu. Z celkového pohledu se jednoznačně potvrzují naše odhady. Výsledky partnerů hodnotíme zcela pozitivně.“

Jak ale Štantejský připomíná, celkový počet je přímo závislý na výběru těch nejvhodnějších partnerů pro spolupráci: „Při výběru nových partnerů vycházíme ze základní úvahy, která se nám praxí pouze a jenom potvrzuje, že výběr partnera je základem budoucího úspěchu franchisového konceptu. Od začátku výběrového procesu se nám přihlásily stovky potenciálních kandidátů, ze kterých jsme následně vybrali, a do finální fáze realizace se dostaly jednotky procent.“

Dle vyjádření Radima Štatejského flexibilní nastavení partnerských obchodních míst se osvědčilo v poskytování služeb směrem ke klientovi - víkendové provozy, schopnost personálu přijít za klientem domů, do kanceláře atd. Právě v těchto oblastech se projevuje fenomén podnikavosti obchodních partnerů.

UniCredit Bank posiluje svoji retailovou část přírůstkem nových obchodních míst v podobě kamenných poboček nebo partnerských poboček. Stejně tak se angažuje na poli inovací jednotlivých produktů. „To se týká hypotečních úvěrů, se kterými jsme slavili velké úspěchy již v minulém roce, nebo nové transakční produkty jako například EXPRESNÍ konto, kde po podpisu smlouvy získává klient ihned kartu EXPRES,“ dodává Radim Štantejský.

Je otázkou, zda se také ostatní bankovní ústavy vydají cestou úspor a začnou využívat výhod franchisingu.

Více informací o konceptu získáte v Katalogu franšíz.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank