Nasnídat se franšízingu
Datum 7. dubna již od roku 1946 připadá na Světový den zdraví. V tento den vznikla Světová zdravotnická organizace (WHO). V dnešním uspěchaném světě se téma zdraví dostává do popředí a vzniká stále více konceptů, které se zabývají zdravým životním stylem. Jedním z takových jsou dietetická centra dietplus®, která provozuje firma International Diet. Společnost pořádá ve středu 13. dubna od 10:00 v Café Le Patio na Národní třídě v Praze franšízovou snídani.
Program je rozdělen do dvou tematických celků. První téma se věnuje všeobecně franšízingu a podnikání pod jednou značkou. Druhé téma představí principy, technologie, metodiky a výsledky úprav životního stylu s dietplus®.
Metoda dietplus® byla vyvinuta ve spolupráci s lékaři, odborníky na zdravou výživu, dietními sestrami a psychology. Prostřednictvím svých specializovaných center pomáhá všem lidem zhubnout, váhu si udržet a především změnit stravovací návyky.
Přidaná hodnota konceptu tkví v bezplatných konzultacích s nutričním specialistou a současně v individuálně sestaveném stravovacím programu pro celý den. Ten se skládá ze všech důležitých částí, tedy snídaně, svačiny, oběda, svačiny a večeře. Jídla jsou sterilovaná, a proto je možné je skladovat při pokojové teplotě až po dobu 1 roku.
Pozvánku a bližší informace naleznete zde nebo je sdělí Bc. Iveta Berkovičová na telefonním čísle 602 552 832, e-mail: iveta.berkovicova@dietplus.cz .
PŘEČTI ČLÁNKY
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...