BRAND NEW PRODUCTS nově v Hodoníně

BRAND NEW PRODUCTS patří k nízkonákladovým franšízám s rychlou návratností.
Středa
13.04.2011
Ve středu 6. 4. 2011 byla slavnostně otevřena franšízová pobočka této značky v hodonínském obchodním domě IRO.
 

Na český trh vstupovala oděvní značka BRAND NEW PRODUCTS v době vrcholící krize. Právě sektor oblečení, který náleží do kategorie odložitelných výdajů, zažil stagnující či dokonce sníženou poptávku. Přesto se firmě podařilo dle plánu otevřít 3 prodejny v roce 2010.

Analytická společnost GfK vypracovala studii Sparen im Alltag in Europa (Šetření v každodenním životě Evropanů) s cílem zjistit, jak se mění spotřebitelské návyky ve vybraných evropských zemích v souvislosti s fenoménem finanční krize a na čem šetří Evropané nejvíce. Výzkum odhalil, že i když se spotřební návyky v jednotlivých zemích liší, pro všechny země platí, že v době krize šetří ženy více než muži, zejména na jídle, oblečení a zábavě.

V tomto průzkumu se Češi nijak zvlášť neliší a chovají se jako většina Evropanů. „Možná právě proto se naše první prodejny v České republice rychle ujaly. Nakupovat oblečení známých značek za podstatně nižší cenu je velmi lákavé. Zvlášť, když patříme k národům libujícím si ve všech slevách, výprodejích a outletových prodejnách,“ vysvětluje manažer značky v České republice Robert Szewczyk.

BRAND NEW PRODUCTS prodává originály značkové módy známých značek, jako jsou např. Tommy Hilfiger, Tom Taylor, Lee Cooper, Wrangler, Lee, Mustang, Mexx, Esprit, Gin Tonic, Selected, Adidas, Puma, Lotto, Fila a další. Do sortimentu patří nejen oblečení, ale také kabelky, šperky, boty a doplňky. Firma prodává sezonní zboží, zjednodušeně řečeno v létě letní kolekci, v zimě zimní.

Společnost vznikla v roce 1987, v současné době provozuje 70 franšízových obchodů v Polsku, 2 v Litvě a první 4 obchody jsou v rukou českých franšízantů. Za franšízovou licenci partner zaplatí roční poplatek ve výši 15.000 Kč. Pokud si v místě své prodejny zajistí reklamní kampaň, franšízor mu přispěje na reklamní kampaň jeho pobočky do 50% nákladů.

Na otázku, jakým směrem se značka hodlá ubírat, Robert Szewczyk říká: „Zajímají nás všechna města, kde jsou schopní lidé, kteří umí prodávat nebo mají chuť podnikat. Naše prodejny najdou uplatnění v Praze, Plzni, Českých Budějovicích, Ostravě, Olomouci, Pardubicích, Ústí nad Labem, Hradci Králové a dalších větších městech, ale také na Slovensku.“

Dle dat reportu o franšízingu, který zpracovala poradenská společnost PROFIT system franchise services s.r.o., fungovalo v České republice na 150 franšízových systémů. Obor oděvy a obuv se nachází na třetí příčce hned za realitami a vedoucí gastronomii. V obchodě zaujímají nadpoloviční většinu sektory oděvy a obuv (33 %) a kosmetika a zdraví (23 %), které tvoří celkem 56 %. Ostatní sektory bydlení a stavba (19 %), potraviny (18 %) a ostatní obchody (7 %) zaujímají společně celkem 44 %. Sektory kosmetika a zdraví, bydlení a stavby a potraviny, které soustřeďují 10 až 13 sítí, tvoří 60 % z celkového rozdělení obchodu.