Bridgestone chce získat větší podíl na trhu

Distribuční síť v ČR čítá přes 45 partnerů, 9 značkových prodejen a celou řadu nezávislých dealerů.
Úterý
19.04.2011
Distributor pneumatik provozuje v rámci ČR síť o 45 partnerských pobočkách, kterou zamýšlí zdvojnásobit.
 

Značka Bridgestone působí na českém trhu od roku 1994. Konkurenčnímu Continental patří přibližně 50% tržní podíl a o zbývající necelou polovinu trhu svádějí nelítostný boj všichni ostatní, včetně Bridgestone.

Bridgestone ČR by rád v budoucnosti zvýšil současný tržní podíl v ČR o 50 %. Tím by se zařadil mezi tři nejsilnější hráče na trhu. Jednou z cest, jak tohoto cíle dosáhnout, je budování unifikované partnerské sítě, zavádění nových nástrojů prodeje a poskytování intenzivnější podpory distribučních řetězců.

Jaroslav Třetina, tiskový mluvčí společnosti Bridgestone ČR s.r.o., exkluzivně pro portál FranchisingINFO.cz popisuje obchodní plány: „Základem pro vybudování silnější maloobchodní platformy bude společný podnik, který bude zastřešovat nákup nejrůznějších produktů za atraktivnějších podmínek. Současně s tím plánujeme, že počet partnerů zdvojnásobíme.“

Jak dále dodal, čistě internetový prodej zůstane nadále jen doplňkem obchodních aktivit v České republice. Přes internet se totiž relativně dobře prodávají pouze pneumatiky pro osobní vozy, zatímco odbyt nákladních, zemědělských a dalších speciálních pneumatik probíhá především tradičním způsobem.

V případě zájmu kontaktujte redakci FranchisingINFO.cz.


Populární na fóru

Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Rychlá franšíza

Nebojte se franšízy, pokud přesto váháte tak si přečtěte článek jak na franšízu - http://bizking.cz/media/jak-ziskat-fran-izu a hned budete mít jasno. Já už...

1 komentář(e)
posledni 24.06.2016
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

5 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

5 komentář(e)
posledni 06.11.2014