19.04.2011

Bridgestone chce získat větší podíl na trhu

Distributor pneumatik provozuje v rámci ČR síť o 45 partnerských pobočkách, kterou zamýšlí zdvojnásobit.

Značka Bridgestone působí na českém trhu od roku 1994. Konkurenčnímu Continental patří přibližně 50% tržní podíl a o zbývající necelou polovinu trhu svádějí nelítostný boj všichni ostatní, včetně Bridgestone.

Bridgestone červené auto

Distribuční síť v ČR čítá přes 45 partnerů, 9 značkových prodejen a celou řadu nezávislých dealerů.

Bridgestone ČR by rád v budoucnosti zvýšil současný tržní podíl v ČR o 50 %. Tím by se zařadil mezi tři nejsilnější hráče na trhu. Jednou z cest, jak tohoto cíle dosáhnout, je budování unifikované partnerské sítě, zavádění nových nástrojů prodeje a poskytování intenzivnější podpory distribučních řetězců.

Jaroslav Třetina, tiskový mluvčí společnosti Bridgestone ČR s.r.o., exkluzivně pro portál FranchisingINFO.cz popisuje obchodní plány: „Základem pro vybudování silnější maloobchodní platformy bude společný podnik, který bude zastřešovat nákup nejrůznějších produktů za atraktivnějších podmínek. Současně s tím plánujeme, že počet partnerů zdvojnásobíme.“

Jak dále dodal, čistě internetový prodej zůstane nadále jen doplňkem obchodních aktivit v České republice. Přes internet se totiž relativně dobře prodávají pouze pneumatiky pro osobní vozy, zatímco odbyt nákladních, zemědělských a dalších speciálních pneumatik probíhá především tradičním způsobem.

V případě zájmu kontaktujte redakci FranchisingINFO.cz.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank