Franchisa do přírody
Společnost HUSKY cz, s.r.o., byla založena v roce 1997 s cílem vyrábět a dodávat na trh oudoorové vybavení. Základem produkce je důraz na vývoj a design a pečlivá selekce materiálů. Zaměřuje se především na zákazníky, kteří aktivně tráví svůj volný čas sportem, v přírodě a na horách.
Náplní franchisového projektu je podpora a rozvoj sportovních prodejen pod logem „Husky Outdoor Shop“ ve shodném designu a stylu ve všech regionech České a Slovenské republiky. Záměrem není budovat monobrandové prodejny, ale zaštítit standardní outdoorový koncept prodejny jasně definovanou platformou, v níž stěžejní produktové obsazení představují právě výrobky Husky.
Milan Ponrt, manažer obchodní sítě říká: „Připojením k naší síti získá partner silnou značku s minimální výší vstupních investic. Výhodou také je, že trh v segmentu outdoorového vybavení neustále roste a není dosud značkou Husky plně obsazen.“
Jak dále uvedl, franchisant neplatí žádné měsíční ani licenční poplatky. Jediné, na co přispívá v rámci sítě, je marketingová podpora, která činí 2 % z obratu prodejny. Jednorázová investice na redesign a uzpůsobení pobočky dle standardů značky se pohybuje kolem 700.000 Kč. Prodejnu je vhodné umístit do prostoru o min. 90 m2 do všech měst s více než 10.000 obyvateli.
Dle vyjádření Milana Ponrta, na konci roku 2011 plánuje společnost, že by provozovala minimálně 6 franchisových obchodů. Odhaduje, že je na trhu prostor pro nejméně 15 franchisových poboček.
PŘEČTI ČLÁNKY
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
Prosadit se v módní branži je v současnosti velmi obtížné. Řešením pro ty, co s tím chtějí začít, může být franšíza, třeba značky Esotiq.
„Pro zahájení franšízového podnikání je vhodná každá doba," říká Petra Tománková, manažerka pro rozvoj obchodní sítě pracovních oděvů Ardon.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.
Láska, vášeň i peníze
Tento koncept se mi velmi líbí a přeji Vám hodně zdaru při Vaši práci.Bc.Martina Mikšíková www.zdravetelozdravyduch.webnode.cz