21.04.2011

Franchisa do přírody

Český koncept Husky plánuje do konce roku zprovoznit nejméně 3 franchisové pobočky v České a Slovenské republice.

Společnost HUSKY cz, s.r.o., byla založena v roce 1997 s cílem vyrábět a dodávat na trh oudoorové vybavení. Základem produkce je důraz na vývoj a design a pečlivá selekce materiálů. Zaměřuje se především na zákazníky, kteří aktivně tráví svůj volný čas sportem, v přírodě a na horách.

Husky oblečení v prodejně

Husky provozuje 15 vlastních poboček a 3 franchisové v Lounech, Mladé Boleslavi a Litvínově.

Náplní franchisového projektu je podpora a rozvoj sportovních prodejen pod logem „Husky Outdoor Shop“ ve shodném designu a stylu ve všech regionech České a Slovenské republiky. Záměrem není budovat monobrandové prodejny, ale zaštítit standardní outdoorový koncept prodejny jasně definovanou platformou, v níž stěžejní produktové obsazení představují právě výrobky Husky.

Milan Ponrt, manažer obchodní sítě říká: „Připojením k naší síti získá partner silnou značku s minimální výší vstupních investic. Výhodou také je, že trh v segmentu outdoorového vybavení neustále roste a není dosud značkou Husky plně obsazen.“

Jak dále uvedl, franchisant neplatí žádné měsíční ani licenční poplatky. Jediné, na co přispívá v rámci sítě, je marketingová podpora, která činí 2 % z obratu prodejny. Jednorázová investice na redesign a uzpůsobení pobočky dle standardů značky se pohybuje kolem 700.000 Kč. Prodejnu je vhodné umístit do prostoru o min. 90 m2 do všech měst s více než 10.000 obyvateli.

Dle vyjádření Milana Ponrta, na konci roku 2011 plánuje společnost, že by provozovala minimálně 6 franchisových obchodů. Odhaduje, že je na trhu prostor pro nejméně 15 franchisových poboček.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank