Věřím, že do září 2011 bude "Direct Method for English" (DME) alespoň ve 20 městech ČR
Co považujete za přednost konceptu DME?
Poskytujeme jazykovým školám chráněnou licencovanou metodu - Direct Method for English (DME). Ve větších městech, v nichž je možné udělit několik licencí, si škola může udržet konkurenční výhodu požádáním o územní exkluzivitu, která jí zaručí, že nikdo jiný v daném městě nebude moct touto metodou učit.
Proč partnerství?
Naše síť partnerských škol má hodně prvků "franchise systému", i přesto to není franchising v pravém slova smyslu. Partnerství zaručuje subjektům nezávislost a zachování jejich vlastní značky, přičemž získají licenci k výuce metodou DME. Podpoříme je know-how v podobě školení a materiálů, které jim pomůže při zakládání nové jazykové školy nebo při zavádění této metody v již fungující jazykové škole. Cenová tvorba je plně v rukách jednotlivých škol, mohou si tedy ceny kurzů přizpůsobit požadavkům a situaci na trhu v jejich městě či obci. Také neodvádějí žádná procenta z obratu.
Jaká je situace se zájemci o licenci?
Momentálně máme partnerské školy v 13 městech ČR, nejnověji pak v Praze a Jihlavě. Od ledna 2011 se zvýšil počet partnerů o 4 a již nyní řešíme tzv. rezervace v dalších českých městech, v nichž by výuka měla začít od září tohoto roku. Některé existující školy projevily zájem o získání licencí i na jiná města. To je vizitkou, že prosperují a jsou spokojené s celkovým nastavením konceptu. Věříme, že do září 2011 bude DME dostupná aspoň v 20 městech ČR. Co se Slovenska týče, v podstatě všechna větší města jsou již obsazená a ostatní by se měla zaplnit do konce tohoto roku.
Dotazovala se (JaH)
PŘEČTI ČLÁNKY
Marta Toulová je majitelkou jednoho z nejvíce rostoucích franšízových center Helen Doron English v Českých Budějovicích. Zeptali jsme se jí, jaký je její recept na úspěch.
Vzdělávací franšíza Logiscool chce proniknout dál do regionů. Může zde fungovat více jak 30 poboček.
Školy Maple Bear vznikají díky franšíze po celém světě a využívají dobré pověsti kanadského vzdělávacího modelu. V Česku míří do největších měst.
Williama, prince z Walesu, zaujal koncept Young Engineers. Líbí se mu jeho přístup, který v dětech vzbuzuje nadšení pro techniku. Zaujme i franšízanty v Česku?
„Vzdělávací workshopy jsou naším nejžádanějším produktem. Proto se na ně zaměřujeme v novém obchodním modelu pro franšízanty,“ říká Kamila Holody z Edukida.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické