29.04.2011

Novinka u SUBWAY

Franchisová síť SUBWAY přichází s novým konceptem vlastních kaváren provozovaných v restauracích.

V každém byznysu je třeba čas od času přijít s něčím novým. Proto se fastfoodový řetězec SUBWAY známý především díky nepřebernému množství sendvičů rozhodl rozšířit sortiment o vlastní kavárny. V současné době již nový koncept funguje v několika restauracích v USA a chystá otevření několika pilotních kaváren také ve střední a východní Evropě.

subway cafe USA

Jedna z prvních provozoven SUBWAY Cafe v Milwaukee, Winsconsin, U.S.A.

„V zemích střední a východní Evropy nyní jednotliví franchisanti, kteří provozují restaurace SUBWAY, analyzují možnosti uplatnění kavárenského konceptu ve svých provozovnách. Poté, co nový koncept otestujeme, počítáme s jeho uplatněním také v České republice,“ sdělil manažer rozvoje sítě pro střední a východní Evropu Martin Princ.

S inovacemi v podobě kavárenského pohoštění začal McDonald´s již v roce 1993 v Austrálii pod označením McCafé. Do Evropy prorazila značka McCafé na konci 90. let. V České republice bylo první McCafé představeno v červenci roku 2009 a v současné době funguje celkem 20 restaurací s McCafé. Tržby McCafé činí v průměru 7 % z celkových tržeb restaurace.

Síť SUBWAY se na konci loňského roku stala nejpočetněji zastoupeným fastfoodovým řetězcem na světě. Podle oficiálních statistik provozovala 33 749 poboček v 95 zemích světa a poprvé překonala v počtu restaurací dosud největší řetězec McDonald´s, který ke konci roku 2010 provozoval o 12 restaurací méně.

V České republice tvoří síť SUBWAY 9 poboček, které jsou plně v rukách franchisantů. Jak exkluzivně sdělil Martin Princ portálu FranchisingINFO.cz, jubilejní 10. provozovna bude otevřena začátkem června na odpočívadle Rohlenka u dálnice D1 z Brna na Olomouc. Do roku 2016 plánuje manažer rozvojové sítě, že by se řetězec rozrostl na 55 franchisových provozoven.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank