80. nabídka v Katalogu franšíz

Franchisanti mohou očekávat průměrný roční obrat ve výši 7.000.000 Kč bez DPH a provozní zisk okolo 800.000 Kč.
Úterý
03.05.2011
Jubilejní podnikatelskou příležitost předkládá síť s pečivem Paneria, která kromě vlastních poboček bude provozovat také franchisové.
 

Řetězec s pekařskými výrobky Paneria čítá na 26 vlastních poboček. Provozovny jsou budovány jako specializované prodejny „snack business“, tedy místa, kde je možné se občerstvit na místě nebo si produkty vzít s sebou, případně si je objednat přes e-shop.

Po vzoru zkušeností v rámci skupiny United Bakeries bude značka rozvíjet svoji prodejní síť také na principech franchisingu. Jako svůj cíl pro letošní rok si vytýčila sjednocení brandu a připojení prodejen Mistr Bäcker pod jednotné označení Paneria, čímž do jejího portfolia přibude dalších 38 obchodů. Michal Freiberger, ředitel divize Food and Service vysvětluje: „Chceme rozvíjet síť Panerií po celé republice také mimo největší města republiky, proto jsme se rozhodli pro rebranding. Navíc s franchisingem máme dlouholeté zkušenosti v rámci skupiny a považujeme jej za vhodný nástroj pro rozvoj pobočkové sítě. Určitě kalkulujeme cíleně i s úsporami, kterých docílíme spojením těchto dvou společností a provozováním pod jedním brandem. Celkový obrat společnosti předpokládáme, že bude dosahovat 430 mil. Kč ročně.“

Partneři mají možnost zvolit si ze tří variant spolupráce. První se týká získání licence na stávající pekárnu, která je již zavedená, a tudíž odpadají vysoké náklady spojené se zprovozněním a zavedením na novém trhu v dané lokalitě. Druhá varianta je určena stávajícím provozovatelům, kteří vedou pekárnu, kavárnu nebo občerstvení a chtějí se stát součástí větší skupiny a čerpat z jejich výhod. Třetí možností je zprovoznění zcela nové Panerie s majiteli či zájemci s finančním zajištěním, kterým prostory zajistí franchisor.

Všichni franchisanti absolvují tréninkový program, v němž získají potřebné dovednosti a znalosti. Školení trvá 12 - 16 týdnů a je založeno na získávání kompetencí, jako je řízení výroby, marketing, nákup a skladové hospodářství, účetnictví i manažerská praxe. Předchozí praxe v pekárenství není podmínkou.

Dle vyjádření ředitele, prostor na českém trhu je pro dalších 30 - 50 prodejen. Expanzi do zahraničí nevylučuje, prioritou je ale v tuto chvíli český trh. Prodejny je vhodné umístit do měst s velikostí přibližně od 50.000 obyvatel, ale výjimkou nejsou ani města s 20.000 obyvateli, jako například Žatec.

Doufejme tedy, že masivním nákupům rohlíků za 1 Kč brzy odzvoní a Češi začnou preferovat kvalitu v příjemném prostředí.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015