Coccodrillo 3x nově
Značka Coccodrillo nabízí značkové oblečení a doplňky pro děti a mládež. Pochází z Polska, kde vznikla počátkem 90. let. V současné době provozuje přes 200 prodejen v několika zemích Evropy, Blízkého východu a Austrálii.
Společnost CDRL TRADE spol. s r. o. buduje značku Coccodrillo na českém trhu od roku 2009. Za necelé 2 roky vytvořila síť o 2 vlastních a 10 franchisových prodejnách. Za obchodní strategii zvolila franchising, a proto také díky němu se za první čtyři měsíce letošního roku rozrostla o další 3 franchisové pobočky – v pražských Horních Počernicích, Hradci Králové a Písku.
Marek Kožusznik, kontaktní osoba pro zájemce o licenci, partnerům doporučuje: „Aby byla úspěšnost prodejny co možná nejvyšší, je vhodné ji umístit do měst s více než 25.000 obyvateli, na hlavní třídu nebo do dobrého obchodního centra. Koncept je ideální pro vlastníky prodejních prostor o velikosti 50 až 100 m2.“
Jak dále uvedl, podpora pro franchisanty se sestává ze vstupního zaškolení, územní exkluzivity a marketingových aktivit. Potřebná počáteční investice se pohybuje v rozmezí 250.000 až 400.000 Kč s tím, že franchisant neplatí žádné licenční poplatky.
Jak je vidět z expanzivních tendencí značky, v České republice sílí kupní síla obyvatelstva. Také to odpovídá tomu, že trh v segmentu oblečení pro děti a mládež není zatím saturován.
PŘEČTI ČLÁNKY
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
„Lidé rádi využívají online nakupování kvůli pohodlí a delší možnosti vrátit zboží,“ říká Paulina Żaczyk, marketingová manažerka franšízora Coccodrillo.
Zájem o franšízové licence značky Coccodrillo trvá. V západočeských Vejprtech navázala novou formu spolupráce.
Nové pobočky v Česku i na Slovensku. Takový byl rok 2020 pro značku Coccodrillo. Franšízantům pomohli loajální zákazníci.
Zapojení do chodu svých prodejen, takoví jsou franšízanti sítě Coccodrillo. Investory mezi nimi nenajdete. Jak se jí nyní daří?
Nejčtenější
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
Populární na fóru
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.
Láska, vášeň i peníze
Tento koncept se mi velmi líbí a přeji Vám hodně zdaru při Vaši práci.Bc.Martina Mikšíková www.zdravetelozdravyduch.webnode.cz