Systém prodeje v síti Coccodrillo je založen na tom, že franchisor dodává zboží a franchisant zajišťuje prodej a získává provizi z prodeje.
Čtvrtek
05.05.2011
Síť prodejen s dětským oblečením se rozrostla o další 3 pobočky. Nyní ji tvoří 10 franchisových a 2 vlastní prodejny.
 

Značka Coccodrillo nabízí značkové oblečení a doplňky pro děti a mládež. Pochází z Polska, kde vznikla počátkem 90. let. V současné době provozuje přes 200 prodejen v několika zemích Evropy, Blízkého východu a Austrálii.

Společnost CDRL TRADE spol. s r. o. buduje značku Coccodrillo na českém trhu od roku 2009. Za necelé 2 roky vytvořila síť o 2 vlastních a 10 franchisových prodejnách. Za obchodní strategii zvolila franchising, a proto také díky němu se za první čtyři měsíce letošního roku rozrostla o další 3 franchisové pobočky – v pražských Horních Počernicích, Hradci Králové a Písku.

Marek Kožusznik, kontaktní osoba pro zájemce o licenci, partnerům doporučuje: „Aby byla úspěšnost prodejny co možná nejvyšší, je vhodné ji umístit do měst s více než 25.000 obyvateli, na hlavní třídu nebo do dobrého obchodního centra. Koncept je ideální pro vlastníky prodejních prostor o velikosti 50 až 100 m2.“

Jak dále uvedl, podpora pro franchisanty se sestává ze vstupního zaškolení, územní exkluzivity a marketingových aktivit. Potřebná počáteční investice se pohybuje v rozmezí 250.000 až 400.000 Kč s tím, že franchisant neplatí žádné licenční poplatky.

Jak je vidět z expanzivních tendencí značky, v České republice sílí kupní síla obyvatelstva. Také to odpovídá tomu, že trh v segmentu oblečení pro děti a mládež není zatím saturován.