09.05.2011

Rifle nebo džínsy?

Ať svým oblíbeným kalhotám říkáte jakkoliv, značka Rifle chce expandovat pomocí franchisingu v ČR a SR.

Není na světě oblíbenějšího a známějšího oděvu než riflí či džínů, chcete-li. Rifle je nejstarší italskou denimovou značkou založenou před více než 50 lety bratry Fratini. Dva podnikatelé, kteří dovozem amerických džínsů rozšířili jako první denimovou kulturu v Itálii, vlastní tuto značku. Od té doby značka kontinuálně expanduje.

Zdjęcie punktu systemu RIFLE

Značka Rifle najde uplatnění ve všech městech nad 50.000 obyvatel České a Slovenské republiky.

Základem kolekce je total look, který zahrnuje svetry, trička a hlavně kalhoty. Značka zaměstnává také vlastní stálý tým designerů a stylistů.

Firma INN FASHION zastupuje značku v České a Slovenské republice. V rámci ČR je značka přítomna v Praze s 1 outletovým obchodem a v dalších městech v obchodech typu multibrand, kdy se na jednom místě prodává více značek. Je celosvětově rozšířena v 700 multibrandových prodejnách, ve 2 Rifle Store, v 10 corner store, několika outletech a 1 factory store.

Obchodní ředitelka společnosti INN FASHION, Renata Smolíková, vysvětluje: „Rifle jako oděv se stávají stále populárnějšími. V kombinaci se společenským sakem jsou považovány za běžný oděv do zaměstnání typu business casual. Když si je vezmete na obchodní jednání, nikoho tím neurazíte. Proto nabízíme zájemcům o licenci rentabilní byznys ověřené značky s tradicí.“

Jak dále ředitelka uvedla, společnost podpoří franchisanty ve formě příspěvku 30 % z ceny nábytku do maximální výše 600 eur/m2. Dále získají podporu v marketingové a obchodní oblasti jako například know-how, vzdělávání a merchandisingu.

Další informace naleznete v Katalogu franšíz.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank