Restaurace jak před 100 lety

V roce 2008 získala síť Švejk restaurant ocenění jako nejlepší gastronomický koncept.
Úterý
10.05.2011
To je franchisová síť stylově zařízených Švejk restaurantů připomínajících dobu Rakouska-Uherska.
 

Švejk restaurant je původní gastronomický koncept vhodný jak pro klasické, tak také zahradní restaurace. Restaurace jsou stylově uzpůsobeny a připomínají dobu „Rakouska-Uherska.“

Švejk restaurant se rozvíjí na klasické formě franchisingu a na českém trhu působí již 16 let. Poskytovatelem licence je společnost DAOS PLUS s. r. o., která je také majitelem konceptu Švejk restaurant.

Partner, který se k řetězci o 42 franchisových restaurací připojí, bude podpořen informačním systém, projektem kuchyně včetně komplexní dodávky kuchyňského zařízení a ekonomickým a účetním poradenstvím zaměřeným na problematiku restauračního zařízení.

Počáteční investice na zprovoznění restaurace stojí kolem 3,5 až 5 mil Kč a její cena se odvíjí dle velikosti, umístění a přizpůsobení provozovny standardům značky. Vstupní poplatek činí 100.000 Kč a návratnost vstupní investice je do 60 měsíců. Smlouva se uzavírá na 10 let s možností prodloužení.

Radovan Sochor, franchisor sítě Švejk restaurant, se domnívá, že poslední dva až tři roky založil sektor gastronomie útlum: „Bylo to dáno tím, že se lidé zalekli příliš medializovaného fenoménu „finanční krize“ a první, na čem začali šetřit, byla právě návštěva restaurací. Nyní se situace obrací k lepšímu a v následujících letech proto můžeme čekat oživení tohoto odvětví.“ Tomu také odpovídá fakt, že před krizí se otevíralo každým rokem kolem čtyř nových Švejk restaurantů, s nástupem krize se jejich počet ocitl na polovičním čísle.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014