Restaurace jak před 100 lety
Švejk restaurant je původní gastronomický koncept vhodný jak pro klasické, tak také zahradní restaurace. Restaurace jsou stylově uzpůsobeny a připomínají dobu „Rakouska-Uherska.“
Švejk restaurant se rozvíjí na klasické formě franchisingu a na českém trhu působí již 16 let. Poskytovatelem licence je společnost DAOS PLUS s. r. o., která je také majitelem konceptu Švejk restaurant.
Partner, který se k řetězci o 42 franchisových restaurací připojí, bude podpořen informačním systém, projektem kuchyně včetně komplexní dodávky kuchyňského zařízení a ekonomickým a účetním poradenstvím zaměřeným na problematiku restauračního zařízení.
Počáteční investice na zprovoznění restaurace stojí kolem 3,5 až 5 mil Kč a její cena se odvíjí dle velikosti, umístění a přizpůsobení provozovny standardům značky. Vstupní poplatek činí 100.000 Kč a návratnost vstupní investice je do 60 měsíců. Smlouva se uzavírá na 10 let s možností prodloužení.
Radovan Sochor, franchisor sítě Švejk restaurant, se domnívá, že poslední dva až tři roky založil sektor gastronomie útlum: „Bylo to dáno tím, že se lidé zalekli příliš medializovaného fenoménu „finanční krize“ a první, na čem začali šetřit, byla právě návštěva restaurací. Nyní se situace obrací k lepšímu a v následujících letech proto můžeme čekat oživení tohoto odvětví.“ Tomu také odpovídá fakt, že před krizí se otevíralo každým rokem kolem čtyř nových Švejk restaurantů, s nástupem krize se jejich počet ocitl na polovičním čísle.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...