Franchisa ze „Středozemě“
Ačkoliv název „Středozemě“ může znít až pohádkově, jedná se o starověkou provincii, která se rozkládala na území jižní Francie, severovýchodního Španělska a severní Itálie. Byl to bohatý a úrodný kraj a právě jeho tradicemi a životním stylem se inspiruje značka L´OCCITANE.
Zájemci o licenci si mohou vybrat ze dvou možností, buď provozovat kamennou pobočku, nebo stánek. Do počáteční investice je započítán vstupní poplatek v hodnotě 100.000 Kč a investice na financování zásob a zhodnocení prostor prodejny, která se určuje individuálně dle velikosti a umístění. Kamenná prodejna o 30 až 60 m2 se uplatní ve všech městech s 60.000 a více obyvateli. Návratnost investice činí 2 - 3 roky pro obchod, 1/2 - 1 rok pro stánek. Podpora pro franchisanty zahrnuje posouzení vhodnosti a rentability místa, marketingovou strategii a vybavení prodejny na klíč.
Eva Bušková, Business Development Manager, popisuje obchodní strategii firmy: „Pro tento rok jsme si dali cíl stabilizovat síť, která je již poměrně široká, nebráníme se však otevřít nová jednání s případnými zájemci o licenci. Rádi bychom viděli naše pobočky v Karlových Varech, Hradci Králové, Olomouci a Českých Budějovicích.“
Jak dále managerka podotkla, kosmetické produkty neobsahují parabeny, chemické sluneční filtry, ftaláty a silikony. Společnost respektuje životní prostředí, a proto nikdy netestovala výrobky na zvířatech.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...