24.05.2011

The PUB nabízí master licence

Český franchisový koncept samoobslužných pivních barů se již uchytil v Německu.

The PUB, Pilsner Unique Bar je ryze český originální koncept samoobslužných pivních barů. Přidaná hodnota konceptu spočívá v zážitku ze samočepování piva přímo na stole, kde jsou umístěna výčepní zařízení. Koncept tak přináší zákazníkům zážitek, zábavu a nové způsoby komunikace spočívající v propojení provozoven, pivních hrách na velkoplošných projekcích a dalších multimediálních formách zábavy.

První pilotní projekt restaurace The Pub byl otevřen v Plzni v roce 2005.

¨

Postupně se koncept rozšířil i do dalších českých měst, v nichž nyní provozuje 8 franchisových a 4 podnikové restaurace. Od listopadu loňského roku působí v německém Berlíně jako pilotní projekt pro německý trh. Martin Šampalík, spolumajitel a kontaktní osoba pro zájemce o licenci, popisuje cíle: „Do konce roku chce náš partner otevřít další dvě provozovny v Německu. Během následujících 8 let dohoda předpokládá, že bude u našich západních sousedů fungovat 20 – 30 franchisových poboček. Začátkem podzimu máme v plánu zprovoznit dvě pobočky ve Vídni.“

Kromě německého a rakouského trhu chce Šampalík vstoupit s českým pivním konceptem také do dalších zemí, v nichž je rozvinuta pivní kultura a z legislativního hlediska je možné samoservírování alkoholických nápojů: „V několika státech USA samočepování alkoholických nápojů nepovoluje jejich právní řád. Nicméně s lokálními samosprávami vedeme jednání a zájemcům ze zahraničí nabízíme formu spolupráce na základě master franchisové licence, či-li exkluzivního zastoupení pro daný trh.“

Koncept nespí na vavřínech ani ve své domovině. Aktuálně připravuje otevření provozovny v Opavě a pražském Karlíně.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank