NATURHOUSE chce mít až 150 poboček

Slavnostního otevření dietetického centra NATURHOUSE v Palladiu se konalo za mediální přítomnosti.
pondělí
06.06.2011
Nejnověji v pražském obchodním centru Palladium bylo slavnostně otevřeno již 30. dietetické centrum.
 

S nadváhou a potažmo obezitou, které jsou nejčastější příčinou civilizačních onemocnění, bojuje celý vyspělý svět. Právě proto ve Španělsku v roce 1992 vzniklo dietetické centrum NATURHOUSE, které začalo šířit povědomí o zdravém stravování. Do dnešního dne s nadváhou skoncovalo v centrech NATURHOUSE více než 3.000.000 lidí, ke kterým se přidává stále více Čechů a Slováků. „Nejedná se o žádnou drastickou dietu ani užívání "zázračných" pilulek. Naopak, naši klienti se učí vyváženému stravování a často dokonce jedí ve větším množství, než byli zvyklí, čímž hubnou,“ vysvětluje Jan Gonda, vlastník master franchisové licence Natur House pro Českou a Slovensku republiku.

Od svého vzniku vybudovala nadnárodní společnost NATURHOUSE síť o 1.700 pobočkách po celém světě. První dietetické centrum Natur House bylo v Česku otevřeno v Českých Budějovicích. Během dvou a půl let působení na českém a slovenském trhu byla v pražském obchodním centru Palladium otevřena již 30. provozovna NATURHOUSE. Slavnostního otevření za přítomnosti médií se zúčastnila ředitelka OC Palladium Margita Švandová, master franchisant pro ČR a SR Jan Gonda, hlavní dietoložka Štěpánka Kutišová, prezident České asociace franchisingu Ivo Lamich a franchisanti.

Pro tento rok chystá Jan Gonda zprovoznění dalších 20 dietetických center na území České a Slovenské republiky. Do konce tohoto roku chce otevřít 50. centrum a zaměřit se i na menší města okresního formátu: „V hledáčku máme i města s 20.000 obyvateli. Například nově zavedené provozovny v Jindřichově Hradci a Berouně si během několika měsíců získaly stálou klientelu.“ Gonda předpokládá, že do pěti let vybuduje síť o 150 provozovnách, které budou převážně provozovány samostatnými podnikateli – franchisanty. Jak dále podotkl, prioritami zůstává zachování vysoké kvality služeb a individuálního přístupu ke všem klientům i partnerům na pobočkách.

Pro více informací nahlédněte do Katalogu franšíz.