27.06.2011

200 realitních kanceláří a 2.500 makléřů

To je cíl největší realitní sítě v České republice. RE/MAX funguje systémem franchisy v 84 zemích světa.

Kdo by neznal logo s horkovzdušným balónem na podkladě se třemi pruhy. Málokdo však zná jeho příběh. Historie loga RE/MAX se začala psát roku 1978, kdy se jeden z regionálních ředitelů pokusil o marketingový experiment a umístil pruh s nápisem RE/MAX na horkovzdušný balón. Posádka balónu měla na sobě trička s nápisem „Above the Crowd!“ (Nad davy!) – slogan, který vytvořili sami makléři. Později se v centrále společnosti rozhodli, že pro svou televizní reklamu použijí také horkovzdušný balón volně letící „Nad davy“.

RE/MAX provozuje formou franchisingu na 7.000 realitních kanceláří v 84 zemích světa.

Značka RE/MAX byla založena v roce 1973 současným prezidentem společnosti RE/MAX International Davem Linigerem v Denveru, USA. V roce 1995 vstoupila do Evropy a o 10 let později zahájila svojí činnost na českém realitním trhu. V České republice vybudoval RE/MAX za šest let svého působení síť o 131 realitních kanceláří v 77 městech po celé zemi. Počet nemovitostí, které nabízí více než 1.200 makléřů je přes 16.000, což je nejvíce na trhu.

Hanuš Němeček, obchodní a provozní ředitel společnosti, popisuje cíle společnosti pro tento rok: „Pro letošní rok máme stanovený plán prodeje na 25 franchisových licencí. V současné chvíli už ale víme, že ho překročíme.“ Jak dále uvedl, celkem plánují mít 200 realitních kanceláří s 2.500 makléři. Zájem mají o celou Českou republiku, zejména pak o lokality jako je Praha, Ostrava, Brno, ale také menší města typu Krnov, Vlašim nebo Svitavy.

Dle vyjádření Němečka, franchisanti se nejčastěji rekrutují z řad makléřů, ale také z jiných realitních kanceláří. Ke kanceláři lze přistupovat i jako k investici, není nutná angažovanost na jejím provozu. Investice do pobočky se vrací nejpozději do 2 let od jejího uvedení na trh.

Realitní síť RE/MAX přichází tento měsíc na trh s novinkou, jde o nový program na podporu malých a středních podnikatelů. Součástí balíčku je také exkluzivní sleva pro rozjezd nového podnikání v oblasti realit.

Síť RE/MAX disponuje také propracovaným systémem vzdělávání. V srpnu 2009 podpořila vznik první nezávislé celostátní certifikace makléřů (CRM) podle mezinárodních norem ISO. Současně s tím je jedinou sítí realitních kanceláří v České republice, kde jsou makléři každý rok testováni z odborných znalostí. Systém se odlišuje od ostatních hráčů na tuzemském trhu i díky svému know-how. Síť má nastaven motivační systém odměňování, etický kodex a prodejní standardy, které poskytují ochranu klientovi. Pravidelně se vyhlašuje také soutěž o „makléře měsíce“. Výsledky se odvíjejí od hrubého obratu za měsíc a ten, kdo utrží za daný měsíc nejvíce, pak získá na měsíc do osobního užívání automobil značky Porsche Carrera.

Společnost Prague Top Estates, s.r.o., která vlastní licenci RE/MAX Česká republika a Slovensko, rozšířila své působení i do další evropské země. Uzavřela v červnu tohoto roku dohodu s RE/MAX Europe o převzetí vedení sítě v Maďarsku, kde založila dceřinou společnost.

RE/MAX myslí také na potřebné, a proto si za svoji oficiální aktivitu v oblasti charity zvolil nemocnice Children’s Miracle Network.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank