Legální podnikání s konopím
Krátce poté, co byla marihuana uznána ve státě Arizona jako rostlina s léčebnými účinky, dorazil na tamní trh obchod značky weGrow. Na ploše 21.000 metrů čtverečních se bude pěstovat tato rostlina, která vystačí pro potřeby až 100.000 zákazníků.
V současné době na území USA již fungují tři pobočky značky weGrow. Dva z nich se nacházejí v Kalifornii, a další byl nejnověji otevřen 5. června v Arizoně. Stal se tak prvním, který je provozován formou franchisy. Dhar Mann, zakladatel sítě weGrow vysvětluje: „V obchodech nenajdete přímo vypěstovanou rostlinu, nýbrž si v nich budete moci zakoupit všechny potřebné nástroje pro pěstování konopí, jako jsou UV lampy a generátory oxidu uhličitého. Také se zde dozvíte o vhodných technikách pěstování a budete si moci domluvit osobní konzultaci s "experty na bylinky“. Na místě si také budete moci otestovat své produkty před použitím.“
V současné době Mann plánuje zakořenit se svou značkou ve všech státech USA, v nichž je povolena léčba konopím. Na seznamu jsou ještě New Jersey a Oregon. Podnikatelé, kteří mají zájem o provozování vlastního supermarketu, musí mít nejméně 21 let a disponovat 166.000 USD jako počátečním kapitálem.
Konopí a účinné látky v něm obsažené vykazují celou řadu léčebných vlastností, což umožňuje jejich využití v medicíně. Některé odrůdy účinně odstraňují silné bolesti. Studie ukazují, že pacienti mohou využít výhod marihuany například při intoxikaci.
Pro tuto chvíli je nepravděpodobné, že by se značka weGrow objevila mezi českými franchisovými systémy. Ale co není, může za nedlouho být.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...