PONNY anglická školka byla úplně první jazykovou školkou v Brně
Jaká myšlenka vedla ke vzniku PONNY anglické školky?
Od roku 1997 jsem vyučovala anglický jazyk jako soukromá lektorka, v roce 2000 jsem si založila LABYRINT jazykovou školu a zaměřila se výhradně na výuku cizích jazyků pro firmy v Brně. Dařilo se nám velmi dobře, byť jsme byli jedna z nejdražších škol. Nicméně v té době byl o výuku cizích jazyků skutečně velký zájem především ze strany soukromých firem, které chtěly rozšiřovat své byznys aktivity mimo hranice České republiky. Souviselo to také s očekávaným vstupem ČR do Evropské unie. V Brně tehdy působilo okolo 30 jazykových škol. Postupně však jejich počet narůstal a do pěti let vzniklo v moravské metropoli na 120 jazykových škol. Ne vždy však bylo možné danou instituci nazvat jazykovou školou, ale to je již jiná otázka.
Ovlivnila Vás daná situace?
Konkurující si školy proti sobě bojovaly především snížením cen namísto zvýšením kvality. Mně osobně tento boj připadal pod úrovní, a tak jsem se rozhodla svoji původní jazykovou školu prodat a zaměřit se na jinou cílovou skupinu, jejíž potřeby nebyly dosud saturovány. Rozhodla jsem se proto otevřít PONNY anglickou školku, která byla úplně první jazykovou školkou v Brně. Nejnověji získala licenci od MŠMT a služby jsme také rozšířili o vlastní anglickou základní a střední školou.
Jaké máte cíle s Vašimi školkami do konce tohoto roku?
Od nového školního roku 2011/2012 začínáme spolupracovat se zahraničními školkami ve Vídni a USA. Jedná se o projekty, na kterých se budou podílet především děti pod vedením učitelek. Také bychom chtěli vypracovat projekt pro další vzdělávání našich pedagogů, umožnit jim výměnné pobyty s našimi partnery v zahraničí.
(rozhovor zrealizovala JaH)
PŘEČTI ČLÁNKY
Marta Toulová je majitelkou jednoho z nejvíce rostoucích franšízových center Helen Doron English v Českých Budějovicích. Zeptali jsme se jí, jaký je její recept na úspěch.
Vzdělávací franšíza Logiscool chce proniknout dál do regionů. Může zde fungovat více jak 30 poboček.
Školy Maple Bear vznikají díky franšíze po celém světě a využívají dobré pověsti kanadského vzdělávacího modelu. V Česku míří do největších měst.
Williama, prince z Walesu, zaujal koncept Young Engineers. Líbí se mu jeho přístup, který v dětech vzbuzuje nadšení pro techniku. Zaujme i franšízanty v Česku?
„Vzdělávací workshopy jsou naším nejžádanějším produktem. Proto se na ně zaměřujeme v novém obchodním modelu pro franšízanty,“ říká Kamila Holody z Edukida.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické