McDonald´s Corporation ukázal výsledky

V České a Slovenské republice se McDonald´s soustředí především na modernizaci stávajících restaurací a zavádění kavárenského konceptu McCafé.
Pondělí
20.06.2011
Světová jednička s rychlým občerstvením prosperuje zejména na nových trzích Asie a Afriky.
 

Nadnárodní společnosti McDonald´s Corporation vzrostly tržby o 3,1 % v období od května 2010 do května 2011. Původně však analytici očekávali, že prodej bude vyšší o 3,6 %. Vycházeli přitom z dat za předešlé období, která ukazovala nárůst o 4,8 %. Výsledky se týkají výše tržeb pouze u těch restaurací McDonald´s, které fungují déle než 13 měsíců.

Restaurace s rychlým občerstvením nejvíce těžily z trhů v Asii, na Středním východě a v Africe. Tamní zákazníci v nich utratili o 4,3 % více peněz oproti předchozímu roku. O něco méně úspěšné výsledky hlásí USA, které vykazují trend mírně klesajících tržeb již několik let po sobě. Také v Evropě se očekávalo zvýšení tržeb o 4 %, ale konečné skóre se ukázalo ve výši 2,3 %.

Chief Operating Officer, Jim Skinner, k výsledkům uvedl: „Ačkoliv se může zdát, že na evropském a americkém trhu neprosperujeme dle očekávání, opak je pravdou. Právě zde modernizujeme naše restaurace, soustředíme se na nabídku zdravějších jídel a nápojů a zavádíme nový koncept kaváren pod značkou McCafé. Rovněž rozvíjíme aktivity podporující dostupnost naší značky zákazníkům po celém světě.“

Společnost McDonald´s Corporation nyní hledá způsoby, jak zajistit zvýšení prodeje. V některých evropských restauracích proto zavedla elektronický systém pro podávání objednávek, který může snížit transakční čas o 3 až 4 sekundy.

V Česku na Slovensku provozuje McDonald´s, který je ikonou franchisingu, na 60 franchisových restaurací.

Více informací o franchise McDonald´s získát níže v Katalogu.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014