Koncept pomáhá firmám snižovat cestovní náklady spojené se zajišťováním letenek, ubytování, pronájmu aut a dalších souvisejících služeb.
Úterý
12.07.2011
Společnost UNIGLOBE Travel Czech Republic and Slovakia, s.r.o. chce získat až 25 franchisantů pro ČR a SR.
 

Společnost UNIGLOBE Travel Czech Republic and Slovakia, s.r.o. je součástí jedné z největších franchisových mezinárodních cestovních agentur UNIGLOBE Travel International. Tyto agentury se specializují na poskytování služeb cestovního ruchu pro malé a střední podniky prostřednictvím členských agentur, které jsou provozovány na základě franchisové smlouvy. Organizace v současné době zahrnuje více než 750 agentur v 55 zemích Ameriky, Evropy, Asie, Afriky a Středního východu. Společnost UNIGLOBE má sídlo ve Vancouveru v Kanadě. Roční objem prodeje činí více než 4 mld. USD.

Na základě využívání franchisy UNIGLOBE je možno klientům snížit průměrné cestovní náklady o 10 – 40 %. Určujícím faktorem pro snížení ceny jsou moderní technologie. Jan Prášek, ředitel rozvoje sítě pro Českou a Slovenskou republiku, vysvětluje: „Náš koncept je vhodný zejména pro malé a střední podnikatele, stávající cestovní agentury a kanceláře díky relativně nízkým poplatků za nákup franchisové licence a minimálním nákladům souvisejících s přistoupením k síti.“

Vstupní poplatek a zřizovací náklady se pohybují v rozmezí 400 000 – 800 000 Kč v závislosti na konkrétních podmínkách franchisanta. Smlouva se uzavírá na minimálně 5 let. Jak ředitel dodal, ideální kandidát by měl mít k dispozici vlastní nebo dlouhodobě pronajatou kancelář, počáteční kapitál na pronájem a vybavení kanceláře, být připraven podřídit se pravidlům síťového podnikání a mít dostatečné manažerské a organizační schopnosti.

V České republice a na Slovensku zatím funguje po jedné pobočce, které jsou firemní. Do konce roku chce Prášek otevřít dvě provozovny, které budou vedeny samostatnými podnikateli - franchisanty. Celkem plánuje, že by uplatnění našlo v obou zemích až 25 franchisových poboček.