Zábavné kabinky FOTOLOOK jsou obzvlášť oblíbené zejména v obchodních centrech, kinech, na turistických místech, v zoologických zahradách, muzeích, větších restauracích a barech zábavních parcích, aquaparcích a na mnoha jiných místech s vysokým pohybem lidí.
Pondělí
01.08.2011
Zábavné fotokabinky od společnosti FOTOLOOK míří na český trh. Nabízejí podnikatelskou příležitost formou partnerství.
 

Slovenská společnost FOTOLOOK, s.r.o., je provozovatelem a exkluzivním distributorem zábavních fotokabinek americké společnosti FANTASY ENTERTAINMENT, která v USA provozuje na 3 000 fotokabinek a je lídrem na trhu v tomto segmentu. Na slovenském trhu působí od roku 2009 a se svým konceptem v 12 nákupních centrech obsadila již většinu tamního trhu. Nyní hledá partnery pro rozšíření tohoto konceptu v evropských zemích včetně České republiky. V Česku plánuje otevření minimálně 30 partnerských provozoven - fotokabinek.

Fotokabinky představují novou podnikatelskou příležitost s možností hlavního i vedlejšího příjmu. „Obchodní výsledky z trhů ukazují, že i navzdory všudypřítomným digitálním fotoaparátům je originální služba zábavných fotokabinek oblíbená mezi různými věkovými skupinami, jako jsou teenageři, rodiny s dětmi, turisti a podobně,“ uvádí některé cílové skupiny Dalibor Žofčín, obchodní ředitel společnosti FOTOLOOK, s.r.o.

Dle vyjádření ředitele podnikání s fotokabinkami vyžaduje minimum času a starostí. Stačí si vyčlenit tři až pět hodin měsíčně na doplnění fotopapíru a tonerů a průběžnou údržbu. Od partnerů firma nepožaduje žádné platby za franchisovou licenci ani si neúčtuje procenta z tržeb. Partner zaplatí pouze jednorázový poplatek za kabinku a fotopapír. Velkost investice se odvíjí od počtu zakoupených kabinek. Obecně ale platí, že investice do jedné kabinky činí 12 500 USD (bez DPH), k tomu se připočítá cena za dopravu z USA a cena za fotopapír. Návratnost investice je již od šesti měsíců provozu.

„Náš koncept se rychle šíří, získali jsme první partnery z Česka a Polska, například slovenský partner spustil provoz v Aquaparku Tatralandia. Při vhodném umístění čtyř nebo pěti fotokabinek lze očekávat čistý zisk ve výši okolo 1 mil. Kč ročně. Nejdůležitějším faktorem výnosnosti je výběr vhodné lokality a správné umístnění zařízení, s čímž partnerům samozřejmě rádi pomůžeme. Výhodou našeho byznysu je, že bez výdajů na reklamu a marketing se jeho obliba začíná rychle šířit mezi zákazníky. Zároveň dává příležitost pro spolupráci s místními nájemními jednotkami v obchodních centrech ve formě reklamy, která může být umístněna jak na fotkách, tak také na samotné kabince," dodává Dalibor Žofčín. Kromě toho bude služba již brzy dostupná také v multiplexech.

Fotokabinky skýtají potenciál také v propojení s internetem. Firma plánuje, že spustí v koordinaci s americkými partnery projekt Blababooth, který umožní přístup k fotografiím i v jejich elektronické podobě. Zákazník je tak bude moci posílat e-mailem, sdílet na sociálních sítích a podobně.


Populární na fóru

Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Rychlá franšíza

Nebojte se franšízy, pokud přesto váháte tak si přečtěte článek jak na franšízu - http://bizking.cz/media/jak-ziskat-fran-izu a hned budete mít jasno. Já už...

1 komentář(e)
posledni 24.06.2016
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

5 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

5 komentář(e)
posledni 06.11.2014