03.08.2011

Franchisa pro děti

V USA se stává stále větším trendem kupovat svým potomkům franchisové licence. Jak na to zareagují čeští rodiče?

USA zažívá nový trend: rodiče začínají kupovat svým dětem franchisové licence. V nepříznivých podmínkách, které panují na americkém trhu práce, tak motivovaní rodiče hledají jiná řešení. Někteří přistupují k rodinnému podniku jako franchise. Odborníci předpovídají, že tento trend se především prosadí během dalšího desetiletí.

Byznys 2 ženy s PC

Koncept učí děti podnikání a prohlubuje v nich vlastnosti nezbytné pro byznys jako je pracovitost, cílevědomost a strategické myšlení.

Společnost FranChild, která byla založena před rokem na Floridě, nabízí „mini“ licence pro děti ve věku od 5 do 15 let. Děti si tak mohou vybrat, s jakými produkty budou podnikat. Na výběr mají například svíčky z včelího vosku, šperky nebo oblečení. První poplatek za podnikání, s nímž začne dítě rozvíjet své byznys aktivity, činí 25 USD. Mladý franchisant pak obdrží osvědčení, které ho opravňuje k zahájení podnikání, včetně vizitek, pokynů k prodeji a propagaci svých výrobků na trhu. Za další 2 dolary za měsíc může získat také vlastní webové stránky se svým podnikatelským záměrem.

Zakladatelé konceptu tvrdí, že mini-licence nevyžaduje významné investice do času a že dokonce i velmi zaneprázdnění rodiče mohou dopřát svým dětem takovou zkušenost.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank